19 lis 2018

56. We're not promised tomorrow

MOHEROWA SMERFETKA

Hejka wszystkim <3
Grafikosfera ostatnio trochę podupadła. To chyba skutek roku szkolnego. Jeszcze we wrześniu było super, ale kiedy i studenckie wakacje się skończyły to regularne notki na większości blogów też zanikły. Pozostali tylko najwytrwalsi. Szczerze, to gdybym nie miała tu współautorek, które mnie inspirują i motywują to pewnie i ja porzuciłabym pracę w Photoshopie. Dużą część weekendu poświęcam teraz na jazdę pociągami, a że nie da się tworzyć w pociągu, to moja grafika na tym cierpi. Ale nie zamierzam się poddawać, bo wymyśliłam coś co mi ułatwi sprawę. Robienie „zestawów”- czyli nagłówka, ikon i sygnatury jednym stylem. Jest to dość pomocne i sprawia, że nie frustruję się faktem, ze mam za mało grafiki by dodać notkę. Mam nadzieję, że to graficzne rozwiązanie będzie moim sposobem na przetrwanie suszy jeśli chodzi o wenę.




Co do tworzenia i grafikosfery. Nie wszystko wygląda źle. Widzę, że trochę blogów jeszcze trzyma się świetnie, mimo deficytu motywujących komentarzy od czytelników. Śledzę wszystkie blogi, które zapisane są do Katalogu Grafików – więc nawet jeśli nie mam czasu komentować waszych prac, to wiedzcie, że czytam wasze notki podczas nudnych wykładów, a wasze grafiki zachwycają me oczka. Trzymajcie tak dalej!
A jeśli chodzi o graficzki, które nie mają czasu? Wysyłam wam dobra energię od siebie i mam nadzieję, ze zobaczę notki od was w okresie świątecznym. <3
Chcę jeszcze serdecznie podziękować osóbkom, które nadal robią ze mną współprace.
Jesteście super <3

A tymczasem zapraszam na część graficzną i do zobaczenia następnym razem <3


IKONY


 BLENDY
( 3- Współpraca z MARTYNA11105 ; 4- Współpraca z SEZAM ) 




Erenae
Hej kochani. Notka pewnie by się dziś nie pojawiła gdyby nie to, że moja promotorka odwołała jutrzejsze seminarium. Dzięki temu miałam czas żeby wrzucić swoją część. Co u mnie? Mogłabym rzec, że jakoś leci. Na uczelni już ich całkiem tentego, bo zadają tyle że nie da się spać po nocach. O kolosach już nie wspominając. A ktoś tam mówił, że ten trzeci rok oprócz pisania pracy będzie taki lajtowy. Tsaaaa... Chyba nie z moimi prowadzącymi.

---
(4 to współpraca z Moherową Smerfetką)
---
---

Do kolejnego kochani! xo

2 komentarze:

  1. Hej, hej!
    Prace są cudne. *.* Urzekła mnie szczególnie druga sygnatura. <3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń