11 wrz 2016

6. It's not a game, is it?

Hej robaczki! :3 Dziś dosyć krótko, ponieważ mam dużo na głowie. W związku z tym, że mamy już wrzesień (i ja mam mało czasu) to posty będą się pojawiały co dwa tygodnie. Niestety nie starcza mi czasu na grafikowanie. Właśnie siedzę z głową w notatkach, pomocy! :C
---
Ostatnio zaczęłam bawić się w wycinanie, więc możliwe, że już niedługo pojawią się jakieś pngsy.
---
A i mam nadzieję w końcu zabrać się za te wszystkie nagłówki, które czekają na css. Szablony z dzisiejszej notki raczej minimalistyczne.. Mam nadzieję, że się wam spodobają :)
---
Zrobiłam też dla was na szybko kolejną paczuszkę tekstur, którą starałam się przetestować robiąc ostatni blend.
---
Jeśli ktoś chce coś zamówić to zapraszam :)
A teraz już nie przedłużam i zapraszam do notki ♥


Sygnatury

Blendy

Szablony
                                                                   Rosalie H
Podgląd | Pobierz                                      Podgląd | Pobierz

Tekstury

Do następnego ♥♥♥

14 komentarzy:

  1. Chciałam jakoś się rozpisać, ale wszystko tu takie idealne i w sumie mogę ocenić wszystko jednym słowem: cudo. Ale najbardziej podoba mi się trzecia i ostatnia sygnatura ♥
    Pobieram tekstury i proszę o hasełko :3
    Ściskam mocno!

    Alessa

    OdpowiedzUsuń
  2. Nareszcie notka ;) aż doczekać się jej nie mogłam. Oczywiście sygnaturki z Grantem, Blake i Ashley cholernie mi się spodobały a z nagłówków mym faworytem jest Emily Rickards, chciałabym móc takie cuda tworzyć. Szablony minimalistyczne jak najbardziej mnie urzekły aż nie wiem na który się zdecydować. Jednym słowem: cudeńka. Kocham twoje prace i mogłabym je podziwiać cały dzień. Oczywiście pobieram tekstury i proszę o hasło ;)
    Pozdrawiam i dużo weny!

    OdpowiedzUsuń
  3. 1, 2 i 4 sygna ♥
    Z nagłówków najbardziej przypadł mi do gustu pierwszy i ostatni. Niesamowita kompozycja. Ale ty zawsze byłaś taka pomysłowa ;)
    Oba szablony bardzo mi się spodobały i może ja niedługo coś u Ciebie zamówię :3
    Pozdrawiam i życzę powodzenia z notatkami!
    Forain

    OdpowiedzUsuń
  4. Sygnaturka z Kat Graham zajebista ! :D
    Blendy też są świetne nic dodać nic ująć. :D
    z szablonów ten ciemniejszy jest jednak lepszy <3
    Pozdrawiam. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj <3
    Wszystko jest takie piękne, że normalnie nie potrafię tego opisać słowami <3 Uznaj to jako wielką pochwałę. W sumie to i tak za każdym razem chwalę te prace tak samo wielce. Kompozycje <3
    Pobieram sobie tekstury i poproszę o hasło.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Prace jak zwykle cud miód malina. <3
    Pobieram teksturki i proszę o hasełko. ;D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajaj... i co ja mam Ci tu napisać? No wszystko mi się podoba. No wszystko to ładne. To co będę wyróżniać... Nie ma co, bo wtedy umniejszę wartość reszty prac :C
    Wszystko piękne! Ciśnij tak dalej <3
    Zabieram tekstury :3
    Pozdrawiam serdecznie ;**

    OdpowiedzUsuń
  8. Aj! Wszystko jest takie śliczne! Mówiłam Ci już, że jesteś maga kreatywna? Twoje prace zawsze zaskakują ;) W tym poście moje serce najbardziej skradły 1,2,3 sygnatura oraz 1, 3 nagłówek. Tekstury jak zwykle prezentują się bardzo zachęcająco. Wrócę po nie, jak tylko uporam się ze sprzątaniem swoich folderów.
    Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie prace są śliczne, nie potrafię wybrać ulubionej.
    Dziękuje za wykonanie szablonu dla mnie, jest wspaniały <3
    Pozdrawiam, Rosalie

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham absolutnie każdą pracę w tym poście! Jednak ostatni blend to absolutne mistrzostwo, naprawdę ♥
    Poproszę o hasło bo kradnę texturki :D

    Pozdrawiam,
    Zaula, [colorful-squares]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja tak króciutko i szybciutko dziś!
    2,3,4 i 5 syganturka perfekcyjne! <3 Z nagłówków za to kocham pierwszy i ostatni<3
    Natomiast z szablonów zdecydowanie 1 mi się najbardziej podoba!

    OdpowiedzUsuń
  12. Proszę o hasełko do textury
    kontakt:magicznekrolestwoinfinity@o2.pl
    odnosnik do cb jest na fb na stronie Graphics Infinity

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. OMG! Jak ja kocham minimalistyczne szablony!

    OdpowiedzUsuń