21 sie 2017

13. Wild Love

<3
Hej misie. Coś tam udało mi się w końcu dla Was przygotować.
Mam nadzieję, że prace z tej notki Wam się spodobają, a dodatki okażą się przydatne.

Założyłam bloga z szablonami mojego wykonania - szablony Erenae. Znajdują się tam wszystkie moje szablony, do których linki jeszcze nie wygasły i zdążyłam je odświeżyć. Możecie tam zamawiać i proponować. Będą tam dodawane wszystkie szablony jakie wykonam. Uznałam, że tak będzie Wam łatwiej znaleźć szablony, które wykonałam niż biegać po różnych blogach :)

A teraz zapraszam do dalszej części notki.



Sygnatura:


Blendy:

Szablony
Wszystkie ostatnio wykonane przeze mnie szablony możecie znaleźć na:
 Secret Templates/Szablony Erenae

Koloryzacje PSD:


Tekstury:



2 komentarze:

  1. Wszystko się przyda to jasne :D a szata graficzna bloga - jest mooc! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkoda, że tak malutko :(
    Prace oczywiście są górnolotne xD
    Wszystko mi się podoba.
    Pobieram sobie dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń