12 lis 2017

22. Candy

Witam. Miałam dodać post wcześniej, ale go nie dodałam. W sumie głównie dlatego, że frekwencja drastycznie spada. Mam wrażenie, że jest Wam w sumie obojętne czy coś się tu pojawia czy nie. Wejścia i rozwinięcia postu widzę oczywiście w statystykach, ale komentarzy jest co raz mniej.
Także sama nie wiem, czy będę tu dalej coś dodawała. Na Secret Templates dobija mnie ta pustka i przez to mi samej też nie chce się nic specjalnie robić. Przykre to wszystko. I tyle.


Blendy:

6 komentarzy:

  1. Pierwszy i trzeci blend boski
    Rozumiem cie doskonale z tą frekwencją, samej też mi się nie chce na wyspę czegoś tworzyć bo mało kto komentuje czy zagląda, w dodatku tak ogromny brak czasu na wsio
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To smutne co się dzieje z blogsferą. Mam nadzieję, że się jeszcze nie poddasz i wspólnie z innymi blogami które jeszcze funkcjonują pokażemy że warto prowadzić jeszcze bloga i grafikoswera odżyje na nowo.
    Jestem zachwycona twoimi nagłówkami. Szczególnie drugi zrobił na mnie ogromne wrażenie. Chyba przez tą koloryzację (jeśli możesz opublikuj psd, albo powiedź co to za koloryzacja<3) Sygnaturka też piękna!
    Nie poddawaj się! Mam nadzieję, że zobaczę tu kolejnego posta!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo smutne czasy nastały :C
    Ja w sumie już dawno straciłam chęć do tworzenia, a to się wymieszało również z brakiem czasu i mamy skutek.
    A co do grafiki, to bardzo mnie oczarował 2 blend!
    Ale mimo wszystko czekam na kolejny post :D
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rób to, jeśli sprawia Ci to przyjemność. Nie dla innych, czy widowni. Prace jak zwykle świetne.

    Całusy, Kinia! :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne blendy ten trzeci jest boski <3 Ja mimo wszystko staram się dodawać coś od czasu do czasu jak tylko wpadnę na pomysł.I czekam na kolejny post:) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejaaaa...
    Trzeci blend jak dla mnie wymiata! <3 Zdecydowanie podbija moje serduszko.

    OdpowiedzUsuń