2 lut 2018

27. To the moon

(c) Konstelacja
Korzystając z dużej ilości wolnego czasu przybywam do Was znowu dość szybko. Cieszycie się? Mam dla Was dziś znowu samą grafikę, ale mam nadzieję, że to nie problem. Jakoś ostatnio nie miałam weny na dodatki. Z prac z tej notki chyba najbardziej podoba mi się drugi banner, pierwszy blend oraz szablony. Mam nadzieję, że Wam też coś przypadnie do gustu. 
Jeśli chcecie coś zamówić to się nie krępujcie. Czekam też na propozycje.


Sygnatury

Bannery

Blendy
 

Szablony
Zamówienie dla Dit Te 

Szablon wolny
Podgląd | XML

Do kolejnego :)

8 komentarzy:

  1. Ja tak szybciutko! Fajnie widzieć kolejne posty tu pojawiające się, nie skomentowałam poprzednio ale jestem na bierzaco!
    Zacznę od szablonów! Trafiłaś z nimi jak ulał, bo mam jakąś faze na otwarte szablony teraz. Chyba dlatego ze dawno nie miałam takiego na blogu u siebie! Właśnie próbowałam zrobić jakiś nagłówek nadający się do szablou otwartego ale... lipa:(
    Twoje są takie śliczne <3
    Pierwszym nagłówkiem mnie zabiłaś, jest prześliczny i te kolory <3 Banery i sygnaturki jak zawsze wyszły ci rewelacyjnie! te kolory w twoich pracach są takie piękne <3
    Czekam na więcej! Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że zaglądasz. Nie wiem dlaczego, ale jakoś z reguły wolę robić szablony z układem otwartym niż te z zamkniętym. Takie jakoś mi się bardziej podobają. Odnośnie prób tworzenia Twojego nowego głównego to wcale nie uwierzę w to, że lipa - na pewno wyszło Ci coś pięknego.
      Miło mi, że prace Ci się podobają.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Miło widzieć kolejną notkę z taką ilością prac! Zazdroszczę umiejętności robienia bannerów. Zawsze chcę jakieś zrobić, ale mam z nimi problem :< Tobie wyszły idealnie. W szczególności drugi ^^ Mój faworyt. Bardzo też podoba mi się pierwszy nagłówek. Pozostałe również cudowne, ale ten pierwszy najbardziej skradł moje serce. Z szablonów bardziej podoba mi się ten drugi ze względu na kolory ^^
    W następnej notce chętnie zobaczyłabym ikonki ^^ Ikonek nigdy za mało!
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Starałam się żeby było dużo grafiki. Cieszę się, że prace Ci się podobają. Ikonki? O matko... Wieki nie robiłam tych małych potworków. Zobaczymy, czy nie trafią prosto do kosza. Ale się postaram.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Witaj. Szablon jest po prostu genialny. O niebo lepszy niż mogłabym go sobie wyobrazić. Również bardzo spodobały mi się blendy, szczególnie drugi i czwarty. Kolorki powalają.
    Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za szablon <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że szablon ci się podoba.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Tyle pięknych prac, aż nie mogę się napatrzeć, naprawdę *.*
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń