12 mar 2018

34. Left In The Dark

Witam. Co tam u Was? Ja ostatnio trochę walczę sama ze sobą. Chcę trochę zmienić moje przyzwyczajenia. Mam nadzieję, że mi się uda.
Post pojawia się dopiero dzisiaj, ponieważ musiałam zrobić w końcu zamówienia. 
I to chyba tyle jeśli chodzi o mnie. Dajcie mi znać, co sądzicie o pracach. O ewentualne sugestie też proszę w komentarzach.



Blend z Lily Collins to współpraca z RavenHeart1989

Zamówienie dla Avada Kedavra
Podgląd | XML

Zamówienie dla silverbergs
Podgląd | XML

Koloryzacja:

Tekstury:

16 komentarzy:

  1. Hej! U mnie w porządku. ;) Prace bardzo mi się podobają. Blend ze współpracy wyszedł piękny. Drugi szablon - uwielbiam! <3
    Pozdrowienia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hi!! Here's very bad weather..it rains, cold and only 6 degrees. I drink coffee while watching my little girl how play. I love spring and your creations just inspire me - spring <3 You use warm colors, colors that inspire life, joy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi. Well, here we have a 'nice' weather. Finally it's not that cold.
      Spring warm colors? Here's also a lot of b&w but who doesn't love classic b&w? :D

      Usuń
  3. Dobry wieczór!
    Wstawiłam już szablon na bloga i jestem nim doszczętnie zachwycona. Zakochałam się kompletnie. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu, abym zmieniła rozmiar czcionki w postach. Z przyzwyczajenia wolę większe literki niż drobne jak mak. Układ szablonu jest idealny, dokładnie taki, jak chciałam. Nagłówek jest zdecydowanie inny od tego, który sobie wyobrażałam, ale nie narzekam, ponieważ jest na nim wszystko co chciałam. Motyw kamery! Phoebe jako wampir! Nawet krew, która wygląda jakby spływała z góry nagłówka! Kurczę, normalnie jestem zachwycona. Uwielbiam twoje szablony. Mam nadzieję, że jak zamówię jeszcze jeden szablon do opowiadania, przyjmiesz je i uczynisz mi ten zaszczyt, tworząc dla mnie cudo, ale na razie nie chcę Cię męczyć, bo możesz być zajęta. :)
    A wracając teraz do pozostałych prac, to muszę przyznać, że jestem kawałek od tego, aby skraść pierwszą sygnaturkę z posta. Dlaczego? Alicia, która gra Persefonę w moim opowiadaniu (o którym wspominała wyżej). Kocham kolorystykę, ale jakoś nie przypadła mi do gustu czcionka "world". Jakoś tak mi nie pasuje, ale zdecydowanie daję solidne 9,75/10.
    Następna sygnaturka nie ma nic sobie do zarzucenia. Jest idealna. Inaczej się nie da. Ta kolorystyka, układ i napisy. Wszystko tak dokładnie dopasowane. Kurczę, musisz mnie nauczyć tworzenia takiej sztuki! Daję 15/10, ot co.
    Ostatnia podoba mi się najmniej i mimo tego, że to Nina jako Katherine Pierce, to nie podoba mi się kolorystyka. Jakoś tak mi się gryzie. Rozmieszczenie napisów jest jak najbardziej na plus, ale to Nina obok Niny mi tutaj nie pasuje. Co prawda nie znam się na grafice i nie mam z nią dużej styczności, ale tak czy siak, daję 6,5/10.
    Szablon dla Avada Kedavra ma układ, który skradł mi serce, dlatego też możesz być pewna, że dam za samo to 10/10! Ale wracając na odpowiednie tory; nagłówek mnie nie porwał. Może dlatego, iż oglądając na bieżąco twoje wszystkie prace, wiem o tym, że możesz stworzyć coś, co naprawdę rozkocha w sobie każdego. Widzę na tym nagłówku jedynie Paula i Iana, a oprócz wieży z Mystic Falls, pentagramów i róży (?), nie ma kompletnie nic. Dla mnie za pusto. Może gdyby kolorystyka była inna, zminimalizowałaby to odczucie, jednak nie zamierzam tutaj grać wielkiego krytyka, bo mam motywować Cię do tworzenia następnych prac, a nie zabierać chęci. Dlatego też daję 7/10.
    Tekstury są świetne! Inaczej tego nazwać nie mogę. Kradnę je i obiecuję, że gdy będę z nich korzystać, dam kredyt! To samo tyczy się koloryzacji - świetna!
    Mam nadzieję, że nie poczułaś się urażona moim komentarzem, a jeśli tak, to przepraszam bardzo! Uwielbiam twoje prace, ale nie ukrywam, że jestem osobą, która ma swój specyficzny gust i rzadko kiedy jej się coś podoba. :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    silverbergs.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I oczywiście pominęłam wzmiankę o nagłówkach, bo taka roztrzepana jestem. Przepraszam!
      Pierwszy nagłówek jest taki radosny, barwny i ciepły, że aż mam się ochotę szczerzyć do monitora laptopa. Co prawda kilka szczegółów nie dawało mi spokoju, choćby brak cieniu pod postacią stojącej Lily, ale to tylko dlatego, że staram się oddać realizm w okładkach i przenosi się to na prace, które niekoniecznie to powinno tyczyć. Praca jest jak najbardziej na 10/10.
      Natomiast drugi nagłówek to istne dzieło sztuki. Może nie lubię Matta, ale kurczę - nagłówek jest idealny. Taki minimalistyczny, ale też nie za bardzo. Idealne proporcje. Koloryzacja skradła mi serce i jestem niemal pewna, że będę przez pół dnia zajmować się odtworzeniem równie podobnego efektu. Jedyne co mi nie pasowało to kolory napisów, ale nie mam do tego większy zastrzeżeń, bo ja sama bym walnęła wszystko w jednym kolorze, aby nie rzucało się to w oczy, choć powinno. Nieistotne! Praca cudowna i daję 100/10, bo tak. :D

      Usuń
    2. Pomyślałam, że nie zaszkodzi złożyć zamówienie, ale nie łudzę się, że je przyjmiesz, jeśli z czasem u ciebie trochę ciężko. ^^

      1. Nick: silverbergs.
      2. Kontakt: GG: 50479478
      3. Hasło: ss
      4. Adres bloga: https://goddes-of-the-underworld.blogspot.com
      5. Ogólna koncepcja:
      - Układ szablonu: zdecydowanie zamknięty, aby pasował do tego z "Mrs Lorey's Orphanage".
      - Postacie na szablonie: Alicia Vikander (Persefona) i Aidan Turner (Hades). Gdzieś z tyłu może też pojawić się Chris Hemsworth (Charon), ale nie musi. Wystarczy nawet sama Alicia w sukni i czarne postacie za nią. Daję Ci zdecydowanie wolną rękę, bo wiem, że mnie nie zawiedziesz. Zależy mi na tym, aby było widać po nagłówku, że to historia na podstawie mitologii greckiej. To tyle! :D
      - Preferowana kolorystyka: Raczej ciemna, bo chcę, aby komponowała się z klimatem i kategorią opowiadania + myślę, że ciemne barwy będą pasować do podziemia.
      - Napis: "Forgotten Queen" wystarczy.
      - Inne: Możesz w razie czego spróbować minimalizmu, jeśli będzie ci bardziej to pasowało, ale ogólnie wiem, że nieważne co stworzysz, będzie cudowne!
      Informację na temat szablonu wrzucę do "Informacji" w kolumnie i napiszę czyjego autorstwa, i skąd jest. ;)

      Usuń
    3. Dziękuję za opinię, a zamówienie przyjmuję :)

      Usuń
  4. Hej dopiero co wpadłam na tego bloga i bardzo mi się podobają twoje prace.
    Nic nie pisałaś o tym, czy przyjmujesz zamówienia pod tym postem. Ale stwierdziłam, że zaryzykuję, bo pilnie potrzebuje szablonu.
    Nick: Chloe Skywalker
    Kontakt: werkaguzenda@gmail.com
    Hasło: Cr (pierwsza i ostatnia litera nicku)
    Adres bloga: http://shadowhunters-polska.blogspot.com
    Ogólna koncepcja:
    -Układ szablonu: zamknięty
    -Postacie na szablonie: to jest blog dotyczący serialu. Chciałabym, żeby szablon był prosty, na nagłówku mogą być wszystkie główne postaci, bądź kilka z nich, lub jedna. Ponieważ nie wiem jak lepiej ci się tworzy, czy wolisz mniej postaci. Jeśli jedna postać to Clary Fray. To ona -> https://i4.ytimg.com/vi/ZASM-V2wE3M/mqdefault.jpg
    Jeśli kilka to Clary, a do tego Jace -> http://www.spoilersguide.com/media/cache/809x0/50/77/589fa96be9f5c3b71f9d7799cc81.jpeg i Simon (https://static.wixstatic.com/media/49c7bc_14e4985eb2374348a4cb1294d13fbf7b~mv2_d_3000_2000_s_2.jpg/v1/fill/w_976,h_651/49c7bc_14e4985eb2374348a4cb1294d13fbf7b~mv2_d_3000_2000_s_2.jpg), Alec (https://www.tvinsider.com/wp-content/uploads/2017/10/Shadowhunters-Matthew-Daddario-1014x570.jpg) lub Izzy (https://images.spoilertv.com/cache/Shadowhunters/Season%203/Promotional%20Episode%20Photos/Episode%203.01%20-%20On%20Infernal%20Ground/147404_1248_FULL.jpg)
    Jeśli wszystkie główne postaci to mam kilka zdjęć, które nadawałyby się na nagłówek -> https://img00.deviantart.net/cdac/i/2016/346/a/e/shadowhunters_season_2_fanmade_poster_by_kim_beurre_lait-dare7oe.jpg
    https://lh3.googleusercontent.com/proxy/Ju8JC6mwyBk-d0qStmqKT2sLyki8rsI5XFBB0wPKaC5ZxXIbCwdTPHDukzTmx3aFBw7wLhgfQhn1iWH-DQdmaBzQzGd-6j5goVitW8WHv88wHBtmqTPsqs7ec8fSs36b34BxsKpS=w1200-h630-p-k-no-nu
    https://occ-0-1428-2433.1.nflxso.net/art/90bc0/e2698315e00a9cb4d311ce687afa8c5db7090bc0.jpg
    https://pmcvariety.files.wordpress.com/2017/03/shadowhunters-freeform.jpg?w=1000&h=562&crop=1

    -Preferowana kolorystyka: mroczna
    -Napis: link do bloga, ewentualnie może być też napis ,,all legends are true''
    -Inne: układ dwukolumnowy

    Z góry dziękuję i mam nadzieję, że przyjmiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawiły się nowe zdjęcia promocyjne do tego serialu, które możesz użyć, bo są całkiem fajne. Tu są wszystkie: http://shadowhunters-polska.blogspot.com/2018/03/najnowsze-plakaty-od-netflixa.html

      Usuń
  5. Nagłówek z Lily Collins zajebioza *o*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadnij kto! Hej kochana! Jak tutaj u Ciebie pięknie! Cudowne prace, zresztą jak zawsze. Najbardziej spodobały mi się sygnatura z Niną i nagłówek z Lily. Wracając na DA bałam się, że nasze polskie gronko już wymarło ale na szczęście nie. Nawet nie wiesz jak mnie to cieszy. Twórz, twórz. Czekam na więcej <3
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co jak co, ale Ciebie to się nie spodziewałam... Ostatnio zniknęłaś na zdecydowanie za długo! Ale oczywiście bardzo mi miło, że wpadłaś.
      Dziękuję bardzo za komentarz i też Cię mocno ściskam <3

      Usuń
  7. Szablon jest przepiękny *^* Dziękuje bardzo! :)

    OdpowiedzUsuń