24 mar 2019

63. Odpowiedz

Hej kochani! Co tam u was? 
W sumie miałam się nie spieszyć z dodaniem kolejnego posta, ale w czwartek zdałam prawko i jakoś tak w ramach nagrody (i rozpusty) pozwoliłam sobie dziś na trochę graficznego relaksu. Ostatnio wspominałam wam już, że zaczęłam się udzielać na Shadowplay. W związku z tym w dzisiejszym poście zobaczycie na tym blogu po raz pierwszy wykonane przeze mnie kolorowania (wiem, że nie są idealne ale są to w sumie moje pierwsze prace tego typu; dla niewtajemniczonych jest to tak zwane kolorowanie czarno-białego zdjęcia) oraz chapter images. Jak zwykle nie zabraknie też dodatków - te staram się mieć zawsze w zapasie żeby coś tam mieć w poście do dodania.
Co do kolejnego posta to naprawdę nie wiem kiedy się pojawi. Moja promotorka zaszalała albo oszalała i chce żebyśmy do połowy kwietnia wysłali jej całość pracy także następne weekendy będę miała raczej zajęte (i po co ja szłam na te studia).


***
***
***
***

Buziaki! ^.^

4 komentarze:

  1. Pierwszy nagłówek jest prześliczny ♥ Gratuluje zdanego prawka, WOHOOO! I trzymam kciuki za pracę, niech moc będzie z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  2. Drugi nagłówek❤❤ zakochałam się w kolorach.
    Gratuluję zdanego prawka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje za zdanie prawka! Mój faworyt to pierwszy nagłówek. Wygląda cudownie! Dodatki wyglądają kusząco, dlatego kiedy przestanę być leniwa i będę miała trochę więcej wolnego czasu z pewnością je pobiorę.
    Pozdrawiam serdecznie! <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zdania prawka!
    Z notki bardzo podoba mi się pierwsza sygnaturka oraz drugi nagłówek - uwielbiam takie kolory, są boskie!
    Jeśli chodzi o chaptery to oba są piękne!

    Na pewno ukradnę niedługo trochę koloryzacji, stocków i teksturek ale to będę pisać <3

    Buziak x

    OdpowiedzUsuń