18 lis 2019

84. A Little Too Late

Hej! Trochę mnie nie było. Pomimo że miałam w sumie gotowe prace na post to jakoś się z nim nie spieszyłam. Co tam u Was? U mnie raczej bez większych zmian.
Zastanawiam się nad akcją z kalendarzem adwentowym na moim dA. Każdy dzień to jakiś dodatek (koloryzacja, tekstury, stocki itp.) - co myślicie? Mi ogólnie sam pomysł się podoba, ale nie wiem jak będzie z wykonaniem, bo tekstury mi ostatnio nie wychodzą tak jakbym chciała, więc zazwyczaj na chęci ich tworzenia się kończy. Jeśli chodzi o koloryzacje to mam taki okres, że raczej korzystam z gotowych. Ale zobaczymy, staram się nastawiać pozytywnie! W każdym razie dajcie koniecznie znać, co myślicie o tym pomyśle.
Na dziś przygotowałam głównie prace graficzne, z dodatków mam dwie koloryzacje.
Zapraszam do rozwinięcia!


***
***
 
***

Do kolejnego xo

1 komentarz:

  1. Hejcia naklejcia!
    Wybacz ogromną zwłokę, to przez moje lenistwo i brak chęci do pisania na telefonie, a na to byłam do tej pory skazana. Ale spoczko, mam już sprzęt, nowy laptopik(chwalę się, a bo co :D), więc będę teraz pisać więcej i będzie mi się chciało to robić.
    Z sygnatur moje serduszko podbiła ostatnia. Jest w niej coś takiego, że nawet moja miłość do kontrastów z tym przegrywa i to nie druga sygnatura jest moim ulubieńcem.
    W pierwszej sygnaturze bardzo podoba mi się kompozycja. Plus, zazwyczaj nie przepadam za dużą ilością tekstu, ale tak to zgrabnie wplotłaś, że miło się na to patrzy. W tej fioletowej jestem zachwycona odcieniami, są takie śliczne. A ta przedostatnia tak emanuje spokojem, podoba mi się.
    W banerze się zakochałam od razu, jak go tylko zobaczyłam. Dobrze kojarzę, że to Wikingowie? :D Podoba mi się w ogóle ten font(wcześniej napisałam czcionka, ale na typografii mi powiedzieli, że tak nie wolno XD), którą napisane jest "battlefield". Jest też chyba w ostatniej sygnaturze. Co to za foncik? Zdradź mi :p
    Jeśli chodzi o nagłówki, to zacznę też od ulubieńców. DRUGI TO SZTOS, KOCHAM TEN NAGŁÓWEK. Jest po prostu przepiękny. I tyle wystarczy, Jest przepiękny. Ostatni nagłówek też jest przegenialny. Bardzo interesująca kompozycja, cudowna czerń i biel(bo to nie zawsze ładnie wychodzi). No cudeńko!
    Pierwszy nagłówek, ten niebieski, ma bardzo ciekawy układ. Te kółeczka wyszły bardzo ciekawie. Jednak ten nagłówek ma dla mnie jeden mankament - napis. Jest delikatny, spoko, ale jest dla mnie bardzo mało czytelny. Może przejrzałabym jeszcze bazę podobnych fontów, też takich delikatnych i wybrała co innego. Albo troszkę go przesunąć, dodać większy cień, żeby się bardziej wybił i nie zlewał.
    A w tym pomarańczowym kolei bardzo podoba mi się napis :D Jest bardzo ciekawie skomponowany.
    Oki, to chyba byłoby na tyle. Mam nadzieję, że nie będziesz złą, zę tak późno przychodzę :D
    Pozdrawiam cieplutko,
    Elmo.

    OdpowiedzUsuń