20 wrz 2020

93. Zapomnę Ciebie i ja

Hej. Co tam u Was? Ja od października wracam na studia, a aktualnie walczę z chorobą. Przekłada się to częściowo na to, że miałam więcej czasu w przeciągu ostatniego tygodnia na robienie prac. Na całe szczęście zbiegło się to z powrotem weny. Wzięłam się też w końcu za robienie chapterów, bo wcześniej niekoniecznie lubiłam się z tą formą graficzną. Zrobiłam też kolorowanie, za które biorę się średnio raz na kilka mscy że względu na to, że zajmuje ono dużo czasu.

Macie jakieś sugestie co do prac albo dodatków, które chcielibyście zobaczyć w kolejnym poście? Dajcie znać.


***
***
***
***


***
***
***



5 komentarzy:

  1. Wspaniała grafika, zresztą wszystkie Twoje prace mi się podobają. Z tego postu wygrywa drugi nagłówek (ten żółty! <3) oraz trzeci - ma w sobie magię. Z poniższych nagłówków podoba mi się trzeci - ten fiolet z domieszką pomarańczowego wspaniale się skomponował. Tekstury są świetne!
    PS. Napisałam do Ciebie na GG małą prośbę, zajrzyj tam, proszę. :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej, dziękuję bardzo za komentarz - te 'pierwsze nagłówki' to chaptery :)
      A z gg już nie korzystam, nie pamiętam nawet hasła. Łatwiej mnie złapać na discordzie.
      Również pozdrawiam <3

      Usuń
    2. Discorda nie mam, więc napiszę tutaj. :)
      Czy mogłabyś zrobić dla mnie nagłówek do jednego z Twoich poniższych szablonów?
      (14 | nadzieja umiera ostatnia)
      http://szablony-erenae.blogspot.com/2017/08/14-nadzieja-umiera-ostatnia.html
      (42 | ocean eyes)
      http://szablony-erenae.blogspot.com/2017/08/42-ocean-eyes.html
      (59 | you are alone)
      http://szablony-erenae.blogspot.com/2018/02/59-you-are-alone.html
      Wszystkie mi się podobają, więc daję Ci wolną rękę, sama wybierzesz. :) Nie chcę zamawiać całego szablonu, by nie robić kłopotu. Wystarczy sam nagłówek. Zdjęcia i napis podam, kiedy się zgodzisz. Będę wdzięczna. <3

      Usuń
    3. PS. Zarejestrowałam się teraz na disorda i wysłałam do Ciebie zaproszenie, ale i tak nie umiem tam się obsługiwać. :D

      Usuń
  2. Hej :)
    Informuję, że pobrałam kilka paczek tekstur i będą one używane do moich prac na [whatxlife.blogspot.com] <3

    OdpowiedzUsuń