6 gru 2020

95. These days you don't have to feel

 

Hej kochani! Co tam u Was? Ja wpadam dziś na szybko, bo znowu trochę mi się w poście roboczym uzbierało. Wraz z nadchodzącymi świętami mamy na SP event, podczas którego rozdajemy prezenty. Między innymi stąd tyle sygnaturek w dzisiejszym poście. A to dopiero początek :')
Mam nadzieję, że u Was wszystko dobrze i że tak samo jak ja nie możecie się już doczekać nadchodzących Świąt. Nie wiem czy wpadnę tu jeszcze z postem w grudniu, więc od razu z góry chcę życzyć wam Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku - oby był łaskawszy dla nas wszystkich! <3

***
***
***
***
***

***



1 komentarz:

  1. Cześć! Łał! Wszystkie prace są niesamowite! Wszystkie sygnaturki mają w sobie to "coś", najlepsza według mnie to trzecia i ostatnia. Natomiast z nagłówków skradł moje serce najbardziej trzeci, szósty, siódmy. Tekstury super, są wyraźne i kolorowe, a jednocześnie różnorodne. Ikonki i koloryzacje Ci ślicznie wychodzą, ale najwięcej jestem zachwycona nagłówkami. <3 Masz graficzny talent.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń