17 wrz 2017

17. Wanna play?

(c) prettysmilex
Dzień dobry! Kolejny post - nawet pełen prac. Jakoś tak mi się dobrze robiło grafikę w tym tygodniu (może to z powodu mojej piątkowej poprawki?). W końcu wszystko lepsze niż nauka :'). W każdym razie poprawka zaliczona, więc jestem zadowolona.
Mam też dziś dla Was małą niespodziankę - konkurs dla prawdziwych serialowych maniaków.
Szczegóły w rozwinięciu!



Sygnatury:
(Hmmm... Jeśli chodzi o sygnatury to chciałam sprawdzić, czy będę umiała jeszcze zrobić coś na moich starych teksturach - jeszcze z czasów Invisible. Mam ich w sumie niedużo, bo niewiele linków działało - na dysku ich nie miałam z powodu formatu.
Wydaje mi się, że nie wyszło najgorzej, jestem całkiem zadowolona.
No i oczywiście motywem przewodnim sygnatur są seriale.)
I taki mały konkurs? Adivina adivinanza.
Jeśli znasz seriale, z których pochodzą postacie na poniższych sygnaturach to wyślij do mnie listę tytułów w wiadomości prywatnej - na maila/GG. Nagrodą będzie hasło do paczuszki znajdującej się na samym końcu notki. Jeśli nie znasz wszystkich tytułów to się nie przejmuj - nagroda jest za wzięcie udziału w konkursie. Jeśli znajdzie się osoba, która zna wszystkie tytuły to otrzyma ode mnie nagrodę specjalną!

Powodzenia! 



Blendy:


Koloryzacja PSD:


Pngsy:
Pierwotnie wycinałam je dla własnego użytku, więc NIE są one PERFEKCYJNIE WYCIĘTE.
Ostatecznie zdecydowałam, że może komuś jeszcze się przydadzą więc wrzuciłam je tutaj.
1. NIE DO TWORZENIA WŁASNYCH DODATKÓW.
2. Wykonane ze zdjęć zrobionych przeze mnie.
3. Hasło po podaniu maila/gg w komentarzu.
Tekstury:

Konkursowy gift pack:

Jeśli chętnie weźmiecie udział w konkursie być może pojawi się więcej zabaw w przyszłości <3

7 komentarzy:

  1. To wychodzi na to, że nie umiem w seriale, bo kilku nawet nie kojarzę, więc głupio by było mi wziąć udział, hahah. Ale niezły pomysł na konkurs, naprawdę, fajna rozrywka :D
    Koloryzacja jest świetna, tekstury też są niezłe; takie klimatyczne, mroczne, no i ta piękna zieleń! Co do sygnatur, to nie mam ulubieńca, bo wszystkie mają w sobie to coś i aż żal wybrać jedną!
    Pozdrawiam,
    Kay.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagroda widoczna na dole jest za udział w konkursie. Przewiduje też nagrodę specjalną dla zwycięzcy, dlatego może warto spróbować? <3
      Cieszę się bardzo, że dodatki i prace ci się podobają.
      Także pozdrawiam.

      Usuń
    2. W takim razie, w porządku :D
      Wyślę to co wiem, na twoje konto GG. I tak przy okazji, to możesz kontaktować się ze mną już przez gadu-gadu, bo udało mi się wpisać poprawne hasło, a z całą pewnością jest ci niewygodnie na poczcie :)
      A właśnie, zaskoczona jestem, że nie pogratulowałam, a przecież pisałaś o tym na samym początku. Ale ze mnie jędza. Tak czy inaczej, gratuluję! Powiedz, ładnie wyszła poprawka? Podziwiam, ja bym się zapłakała na poprawce, choć kiedyś miałam jedną, bodajże z chemii. Straszniejszy był egzamin pisemny niż ustny :D
      - Kay.

      Usuń
  2. Gratuluje zdanej poprawki :)
    co do prac świetne, sygnaturki boskie i wg fajny pomysł z konkursikiem, wiekszosc tyych seriali znam (bo ogladam) jestem straszna serialo maniaczka :D
    niestety nie kojaze 3 seriali
    Pierwszy blend boski no i oczywiście życzę innym powodzenia :D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo <3
      Cieszę się, że prace się spodobały.
      Nagroda pokazana w poście jest dla wszystkich biorących udział w konkursie, więc raczej nic nie tracisz jeśli zdecydujesz się spróbować. Przewidziana jest także nagroda specjalna dla zwycięzcy.
      Także pozdrawiam.

      Usuń
  3. O to się bardzo chętnie skuszę na konkursik i zaraz podeślę listę seriali,tylko 2 nie kojarzę a tak to wszystkie inne chociaż raz obejrzałam kiedyś. Tak, kiedyś była ze mnie niezła serialomaniaczka a teraz tylko dramy i dramy :D Sygnaturki są takie piękne, że nie mogę się napatrzeć, uwielbiam te kolorki na twoich pracach ♥ Przez chwilę myślałam, że nagłówki to te same co z poprzedniego postu (tak widziałam go, ale leń nie pozwolił skomentować za co przepraszam). Oczywiście te jak i z poprzedniej notki nagłówki są przepiękne <3 Chętnie zobaczyłabym jakiś tutoriali, mi tak Ciężko robi się nagłówki :C
    Informuje, że pobieram kolorki z tej i 16 notki oraz paczuszkę z png i konkursową<3
    Czekam na więcej twoich przepięknych prac, a teraz idę wysyłać emaila <3
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Długo nie odwiedzałam twego bloga i muszę nadrobić zaległości :D Na samym początku pogratuluję zdania poprawki ;) sama też przez to kiedyś przechodziłam xd co do konkursu bardzo fajny pomysł, w sumie mogłabym wziąć udział bo znam kilka seriali z sygnatur i prześlę Ci na e-maila a jeśli chodzi o notkę to wszystkie prace mi się podobają. Z sygnatur najbardziej 3, 7 i 8 ;) Nagłówki też są piękne. Mam nadzieję, że szybko dodasz kolejną notkę bo uwielbiam podziwiać twoje prace ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń