24 wrz 2017

18. Feels Like An Addiction

Dzień dobry kochani! Przybywam do Was z kolejnym postem.
Dziś trochę więcej grafiki. Dziękuję bardzo wszystkim osobom, które zgłosiły się żeby zrobić ze mną wspólne prace. Było mi bardzo miło <3
Dodałam też w ciągu ostatnich dni kilka szablonów na ST, także jeśli jeszcze nie widzieliście to zapraszam. 
A teraz nie przedłużam i zapraszam do rozwinięcia.



Sygnatury:


Blendy:

Współprace:
(1 i 2 z Andro, 3 i 4 z Sezam, 5 i 6 z Evelyn, 7 i 8 z prettysmilex)


GIFowy tutorial:
*co prawda była prośba o tutorial na blend, ale jakoś tak wyszło, że jest na sygnaturkę
może mi wybaczycie*

Dziś nie mam dla Was dodatków, ale mogę zdradzić, że jestem w trakcie przygotowywania paczki dla obserwatorów na dA z okazji pierwszej setki. Będą duże tekstury i simple textures.
Do kolejnego xo

5 komentarzy:

  1. Oho pierwsza! Co do notki, strasznie podobają mi się obie sygnatury jednak moje serducho podbił Lucyfer :D Nagłówki oba, zwłaszcza drugi ;) Jeśli chodzi o współprace to wszystkie są śliczne, ale moim faworytem zdecydowanie jest numer 5 z Kayą ;) Cieszę się, że tak szybko notka się pojawiła i dziękuję za hasło do paczki, zaraz sobie pobiorę ;)
    Pozdrawiam i życzę dalszej weny :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna notka!
    Dużo wspaniałych prac, ciesze się, że mogłam z tobą współpracować <3
    Moi faworyci to sygnaturka z Lucyferem <3 i drugi blend
    Jesli bedziesz chciala jeszcze kiedyś współpracować pisz śmiało
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie sygnaturki są świetne :)) Jednak jeśli mam wybierać to ta pierwsza bardziej wpada w mój gust ^^ Jeśli chodzi o nagłówki to aż grzech wybierać faworyta.
    Pierwszy taki mroczny ^^ No i gif <: Podziwiam za to.
    Drugi ma świetną kompozycję i ta zasłona tak fajnie wygląda <:
    W trzecim postacie są fajnie umieszczone i ma fajne, takie naturalne kolorki ^^
    Czwarty to piękno wcielone! Niesamowicie wygląda ta kolorystyka <: Aż bije od tej pracy światło <3
    Piąty nagłówek taki delikatny dla odmiany ^^ No i jest maciupeńka postać <3 uwielbiam takie rozmiary ludzików na pracach ^^
    W szóstym podoba mi się to, że wszystko skupione jest na dole, a nie na środku jak to zazwyczaj bywa <: No i kolorki świetne.
    Siódmy ma piękne połączenie kolorów <: I ta rameczka w środku wygląda pięknie.
    Ostatni to wisieneczka na torcie. Praca wygląda magicznie <3 Wszystko mi się w niej podoba <3
    Fajny pomysł na tutorial. Podziwiam bo bawienie się w gify to nie dla mnie <:
    Pozdrawiam i życzę weny <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciało by się powiedzieć OMG ale by nie urazić po wiem O Mój Lucyferze ,skradłaś mnie Lucfyerem i chce być twoją Maze :D lub Chloe .

    OdpowiedzUsuń
  5. Spóźniony jak zawsze komentarz, ale jest!
    Pierwsza sygnaturka jest taka piękna, śliczne kolory a druga jest jeszcze lepsza! Jestem zakochana!
    Drugi nagłówek jest prześliczny! Kocham!
    Pierwsza sygnaturka ze współpracy ma świetne kolory, strasznie mi się podobają! Pierwszy, trzeci i czwarty nagłówek są przepiękne, strasznie mi się podobają. No i te nasze <3 świetnie dokończyłaś moją bazę lubię takie jaskrawe kolorki są takie inne!
    Jak patrze na te nagłówki jestem pod wrażeniem, mi kompletnie one nie wychodzą ostatnio i ciągle trafiają do kosza :< Wciąż czekam na tutorial na nagłówek!
    Oczywiście skorzystam z tutoriala na sygnaturkę b bardzo mi się podoba! <3
    Jeszcze na koniec wspomnę o nowym szablonie! Strasznie mi się podoba! <3 Co prawda trochę przypomina poprzedni przez kolorystykę, ale świetny układ i menu! <3
    Czekam na kolejny post i pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń