1 paź 2017

19. When September Ends


Dzień dobry robaczki. Odświeżyłam trochę wygląd bloga. Jako, że lubię czerń, biel i czerwień to kolorystycznie się za wiele nie pozmieniało. Ale uznałam, że tamten szablon się już troszeczkę zasiedział i warto by było coś zmienić.
Witamy październik. Z jednej strony fajnie, bo wrócą moje ukochane seriale. Z drugiej zaczyna się rok akademicki. No cóż, jak zawsze wszystko ma zalety i wady.
Oczywiście mój organizm już wyczuł październik i powrót na uczelnie, bo już jestem chora.
Nie wiem dlaczego tak się zawsze dzieje.
Graficznie mam dziś dla Was powyższą sygnaturkę, 4 blendy, 3 koloryzacje, gift pack dla obserwatorów i tutorial, o który prosiła prettysmilex - zapraszam do rozwinięcia.




Blendy:

Koloryzacje PSD:


Gift Pack:
(Reguły opisane w opisie na dA)

Tutorial:

3 komentarze:

  1. Witaj!
    Odświeżony szablon jak zawsze jest cudowny^^ Życzę zdrówka, choroba chyba wszystkich teraz dosięga.:c
    Prace jak zwykle świetne, najbardziej urzekła mnie ta sygnaturka i ostatni blend. Na pewno podkradnę którąś z koloryzacji ale jeszcze nie wiem którą. Tutorial całkiem ciekawy.

    Pozdrawiam,
    Zaula

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówka :)
    Nowy wygląd bloga jest świetny, sama myślę nad zmianami na mojej wyspie, ale jak na razie brak pomysłów
    z prac najbardziej podoba mi się ten drugi blend
    calość kolorystyka dobór wszystkiego od razu przykuwa oko
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Na początku życzę Ci dużo zdrówka, zdrowiej!
    Jak zawsze piękne prace! Nagłówki są takie cudowne, każdy bez wyjątku mi się podoba, więc nie mogę wybrać faworyta. Zazdroszczę Ci, że tak dobrze Ci one wychodzą!
    Koloryzacje chętnie zgarnę, a z tutoriala oczywiście skorzystam bo naprawdę mam problem z nagłówkami :< Także cieszę się, że wykonałaś go <3
    Jeszcze na koniec wspomnę o sygnaturce otwierającej post! Bardzo ładna, kocham kolorki jedynie kolory czcionki trochu mi nie pasują.
    Czekam na kolejny post <3

    OdpowiedzUsuń