24 kwi 2018

39. Delicate

(c) moje
Witam w kolejnym poście. Wybaczcie, że ostatnio nie odpisuje na wasze komentarze - nie znaczy to jednak, że ich nie czytam. Follow The Dream, jeśli chodzi o ikonki to po prostu w Photoshopie wrzucam je obok siebie na jednym podglądzie. Oczywiście da się to również zrobić w kodzie tak żeby obrazy w poście wyświetlały się z mniejszymi odległościami od siebie. Prettysmilex, prosiłaś o koloryzacje - mam nadzieję, że nie zawiodłam Twoich oczekiwań. Jeśli chodzi o zamówienia to wybaczcie, ale aktualnie jakoś nie umiem się zmusić żeby zrobić coś, co nie jest do końca moją wizją. W pracach, które ostatnio powstają wiecznie zmieniam wiele szczegółów. 
Notka pojawia się dosyć szybko, ponieważ mimo wszystko jakoś wena mi dopisała. Ale to chyba nie problem, prawda?





2 komentarze:

  1. Jakie piękne ikonki<3 Nie mogę się napatrzeć!
    Jak ty na nich tyle zmieściłaś?? Podziwami.. No i jak zawsze kolorki skradły moje serce.
    Nagłówki jak zawsze powalające <3 Widzę, że na 2 wykorzystałaś stock z paczuszki opublikowanych przeze mnie. Naprawdę fajnie to wygląda. <3
    Szablon jest cudowny, lubię takie mroczne kolorki <3
    Oczywiście pobieram kolorki i myślę, że jak coś wykonam to je wykorzystam jak i ta starsze bo wyglądają bosko.
    Czekam na więcej, bo uwielbiam twojego bloga<3
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne ikonki :)) Cały czas chcę się za nie zabrać, ale jak co do czego to prędko porzucam ten plany >.< Jeśli chodzi o nagłówki to drugi to mój faworyt ^^ Świetna kompozycja.
    Koloryzacje wyglądają świetnie, dlatego gdy tylko będzie mi się chciało to je pobiorę :)
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń