21 maj 2018

40. Unbelievable!

Wow, to już 40 post na tym blogu. Aż sama się dziwię, że udało mi się dobić do takiej liczby z moimi skłonnościami do zmiany blogów. Ale tak, jeszcze tu jestem! Wiem, że bardzo się ociągałam z tym postem, ale ostatnio wiecznie było coś ważniejszego. Dziś zostałam uziemiona w domu z powodu choroby, więc miałam czas żeby zrobić teksturki i sygnaturkę otwierającą post. Wszystkie blendy zrobiłam wcześniej. I tak oto powstał ten post. Mam nadzieję, że dalej tu zaglądacie i że dodatki wam się przydadzą. To chyba tyle - na znak, że czytacie zostawcie coś po sobie.






3 komentarze:

  1. Ach, sygnaturka podbija moje serduszko ♥
    MI czarno - białe prace zawsze wychodzą mdłe, więc podziwiam, że twoja wyszła tak wyrazista :D
    Z nagłówków najbardziej spodobał mi się ten trzeci. jest taki nietypowy, troszkę tajemniczy, no i po prostu bardzo dobrze wykonany. Bardzo ciekawy.Trafia do folderu moich ulubionych grafik.
    Do tego 4 nagłówek podbija moje serduszko tłem i napisem. Powinnam patrzeć na postacie?... ups XD no ale to tło... ach ♥
    Życzę ci szybkiego powrotu do zdrówka ♥
    Pozdrawiam,
    Elmo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sygnatura miała być kolorowa, w ostatniej chwili zdecydowałam się na czarno-białą. I mi zazwyczaj też wychodzą mdłe, tym razem jakoś najwyraźniej mi się udało :D
      Co do nagłówka z The 100 - chciałam właśnie zrobić coś trochę innego niż zwykle. I tak właśnie powstał.
      A co do napisu w czwartym nagłówku - miałam wizję na taki napis zanim jeszcze skończyłam wszystko na tym blendzie układać. Zazwyczaj mi się to nie zdarza.
      Dziękuję, też mam nadzieję że w końcu poczuje się lepiej, bo aktualnie jest do kitu.
      Także pozdrawiam i dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  2. Nie dziwię się, że tak długo zajmuje ci robienie notek. Photoshopowanie i blogowanie jest bardzo czasochłonne, a nie zawsze da się wygospodarować kilka godzin na graficzne szaleństwa. ;)
    Ale muszę przyznać, że warto czekać. <3
    Nagłówek 4 skrada moje serducho w tej notce. Pobieram też teksturki.
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń