27 maj 2018

41. Inside out

Hej. Jako że ten tydzień spędziłam prawie cały w domu (choroba nie wybiera) to miałam dużo czasu na grafikę. Z tego właśnie powodu post pojawia się tak szybko. Mam dziś dla Was kilka blendów, koloryzacji i tekstur.
Przybywam także z pomysłem. Osobiście uwielbiam seriale i dlatego chciałabym utworzyć serię postów tematycznych. Każdy post z serii byłby poświęcony innemu serialowi. Nawet poczyniłam już przygotowania do pierwszego posta z tej serii. Jeśli pomysł Wam się spodoba to możliwe, że zostanie na dłużej. DAJCIE ZNAĆ. Możecie także typować - jaki serial wybrałam jako pierwszy
Blendy:

Koloryzacje PSD:

Tekstury:

Do następnego xo

6 komentarzy:

  1. Ale piękne prace! Pierwszy nagłówek jest moim faworytem. Uwielbiam taki styl prac. Jeśli chodzi o textury do "Inner Green" wygrywa ^^ Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Miło mi, że Ci się podobają.
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Bardzo fajne prace. Wszystkie są nietypowe i ciekawe. Moim faworytem jest chyba trzeci nagłówek, aczkolwiek im dłużej na nie patrzę, tym ciężej jest zdecydować. Dodatków na razie nie pobieram, bo mam taki śmietnik na pulpicie, że aż się patrzeć nie da >.<
    Fajny pomysł, jeśli chodzi o notki tematyczne. Nie mogę się już ich doczekać. Osobiście nie oglądam żadnych seriali (nie licząc anime) i nawet nie wiem co takiego wszyscy teraz oglądają, dlatego z chęcią dowiem się nowych rzeczy dzięki twoim pracom :)
    Pozdrawiam i życzę weny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że prace Ci się podobają.
      Nie oglądasz? To żałuj. W nowej notce pojawi się serial, od którego wszystko się u mnie zaczęło. To znaczy moje bycie serialomaniaczką.
      Dziękuję bardzo i także pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Ja jestem straszną fanką seriali, więc posty tematyczne brzmią jak bajka dla mnie <3
    Prace są cudne. Znowu powalasz na kolana. :D
    Co do seriali, to dopiero co skończyło się Riverdale i sama właśnie odstrzeliłam sobie tapetę na ekran laptopa z Jugheadem. xD No i jeszcze Drugi Sezon 13 powodów jest teraz w modzie, więc może takie prace się pojawią.
    To moje strzały xD
    Szkoda tylko, że cię choroba trzyma. To nigdy nie jest przyjemne.

    Pobieram teksturki i koloryzacje, bo wyglądają bosko i aż inspirują do tworzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ja też. Zacznę od serialu, od którego właśnie serialomaniaczką zostałam :D
      Choroba na szczęście przeszła.
      Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą.
      Pozdrawiam <3

      Usuń