3 cze 2018

42. The Vampire Diaries

Gif pożyczony, nie mój - jakby ktoś pytał. (c) giphy.com
Inaczej być nie mogło. Swoją serię tematycznych postów zaczynam właśnie od TVD czyli The Vampire Diaries. Jest to serial, do którego mam szczególny sentyment, ponieważ był to pierwszy serial zagraniczny jaki zaczęłam oglądać i można powiedzieć, że dzięki niemu ten blog aktualnie istnieje. Dlaczego? Już tłumaczę. Swego czasu istniała bardzo fajna stronka dla fanów tego serialu. Poznałam tam wiele ciekawych osób, które być może starsi grafikowyjadacze kojarzą - kass (aktualnie one-rehash), StrayHeart (unfaithful-heaven), Misao (natt-liv) i wiele innych. Na tej stronie fanowskiej były działy z pracami graficznymi jak i opowiadaniami. To właśnie tam stawiałam swoje pierwsze kroki graficzne. Ah, jak miło powspominać. 
Propozycje co do kolejnego serialu na post tematyczny możecie zostawiać w komentarzach. Nie ukrywam, że będę brała pod uwagę tylko te seriale, które sama oglądam/oglądałam. Jest ich bardzo dużo, więc śmiało możecie proponować.





Teksturki dziś tak gościnnie, ponieważ uznałam że nie ma co ich przetrzymywać w folderze.

11 komentarzy:

  1. Prace są świetne. A kolejny serial na post tematyczny może Ten wolf albo Famous In Love tak przy okazji końca 2 sezonu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a propozycje wezmę pod uwagę :)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Bardzo ciekawe prace Ci wyszły :) Mój faworyt to pierwszy nagłówek przede wszystkim przez koloryzację :) Fajnie jest wrócić do "początków swojej graficznej przygody" :) Nie mogę się doczekać kolejnej notki.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Łooo jezusiu! TVD! Serial, przez który się poznałyśmy. <3
    Wszystkie prace są cudne. Enzo&Bonnie... Kath :D Rose <3
    Miło jest wspominać te stare czasy, a minęło już trochę lat. I pamiętam doskonale jak zaczynałaś przygodę z grafiką, kochana. :*
    No to takie... I dare you to make some works with:
    * Teen Wolf
    * Bones
    * Pretty Little Liars
    * Grimm
    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nu... gdyby nie TVD to nigdy nie zaczęłabym robić grafiki.
      Wszystkie propozycje spoko, tylko Grimm nie oglądam.

      Usuń
  4. Piękne prace! Jeśli chodzi o faworyty to pierwszy i ostatni nagłówek ♥ Świetna kompozycja w ostatni, a pierwszy to ta koloryzacja.
    Co do propozycji to aktualnie nie oglądam żadnych seriali, ale jestem ciekawa jakby wyszło Ci coś z filmu Więzień Labiryntu :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Więzień Labiryntu? Może później się wezmę za filmy.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Trafisz w mój personalny gust i z samym pomysłem na serialowe notki i zaczynając od TVD <3
    Cieszę się też, ze w tej notce wspomniałaś o Misao, bo uwielbiałam jej bloga i jej speedarty na yt.
    Aż mi się serducho cieszy *wink wink* na widok tej notki. :3
    Prace są boskie. 4 nagłówek kolorystycznie i stylistycznie mnie powala. Nie wiem jak to robisz, ale twoje napisy tak idealnie wpasowują się w twoje prace, że aż zazdroszczę ci tej techniki. Ja tyle lat się bawię grafiką, a napisy dalej potrafią mi kuleć.
    No i pierwszy nagłówek jest cudny. #TeamStefanAllTheWay

    I jeszcze do tego wszystkiego teksturki?! Rozpieszczasz mnie. Pobieram oczywiście. <3
    Pozdrawiam i czekam na więcej. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, bardzo mi miło.
      Mam nadzieję, że teksturki się przydadzą.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  6. Kolejny blog który zaniedbałam w komentowaniu! Sesja to zło!
    Ja zaczynałam przygodę z grafiką podobnie jednak na forum dotyczącym telenoweli zbuntowani, ale poza tym było podobnie, dział z grafiką itd.
    Uwielbiam twoje prace i nagłówki mi się twoje tak bardzo podobają, że mogłabym na nie patrzeć i patrzeć. Kiedyś wykonałam kilka nagłówków przez inspiracje twoimi pracami, ale jak na razie nie ujrzały światła dziennego i na razie muszą poczekać! Jesteś moją inspiracją <3 Z chęcią zobaczę więcej nagłówków!
    Mega fajny pomysł z tymi serialami. Koniecznie musisz zrobić coś z Gossip girl!
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń