1 sie 2018

45. Happy Birthday II

Sto lat, sto lat!
U nas dziś tort w wersji jak najbardziej light, bo w wersji graficznej. Także śmiało możecie się częstować i o nic nie martwić!


Erenae
Cześć kochani. Mam dziś dla Was duuużo grafiki i trochę dodatków. Mam nadzieję, że starczy mi motywacji i chęci do prowadzenia tego bloga jeszcze na długo. To takie moje życzenie.
Z okazji drugich urodzin bloga pojawia się też prezent, którym jest moja współautorka - Moherowa Smerfetka. Nie planowałam robienia z HG bloga grupowego, ale jako że pojawiła się taka propozycja to pomyślałam, że w sumie czemu nie. Przypomniały mi się złote czasy Unfaithful Heaven i to jak dobrze mi się z dziewczynami współpracowało. W związku z tym na blogu został otwarty nabór. Jeśli ktoś ma ochotę dołączyć to serdecznie zapraszam!

Ikony

Sygnatury


Blendy
(2 z Hanchesterią, 3 z Moherową Smerfetką, 4 z oreuis)

Szablony
(kliknij w miniaturkę by wyświetlić)
 
 
Dreaming |  Set Fire
  
You Belong With Me | The Fault In Our Stars

Zamówienia
(1 - Rocket Queen, 2 - Serci)
  
 Podgląd XML                         Podgląd | XML

Koloryzacje PSD
(kliknij w podgląd aby pobrać)

Tekstury
(kliknij w podgląd aby pobrać)

Simple textures

Stocki

Moherowa Smerfetka
Sto lat! Niech żyje nam HEARTBEAT GRAPHIC! 
Strasznie się cieszę, że mogę być częścią tej imprezy graficznej, jak i załogi tego bloga. 
Witam serdecznie wszystkich stałych czytelników oraz tych, którzy pierwszy raz tu są. Zakładam, że wielu z was totalnie mnie nie kojarzy, więc przedstawię się krótko: Jestem Wiki nie Wiktoria ( Zanim zapytasz -> Tak. Tam mam w dokumentach). Rodzice dali mi imię po psie sąsiadów. Jak na ironię przystało kocham psy najbardziej na świecie, dlatego studiuję zoofizjoterapię. Do grafiki wróciłam właśnie po 2 letniej przerwie. Jestem dowodem na to, że Photoshop to silny narkotyk. Jestem też maniakiem seriali. Według mojej aplikacji TV Time „oglądałam niesamowite seriale” przez 6 miesięcy 21 dni i 10 godzin. Moim zdaniem, ludzi najlepiej zapamiętuje się po dziwnych rzeczach. Oto dziwna rzecz o mnie: Moich przyjaciół, którzy są facetami pieszczotliwie nazywam „siusiakami”. 


To tyle ode mnie w tej kwestii. Zapraszam na graficzną część notki i do zobaczenia następnym razem <3 


IKONY
POBIERZ W PACZCE

POBIERZ W PACZCE

SYGNATURY


BLENDY
( 2 - zrobiny w współpracy z Erenae )
 

 

 


KOLORYZACJE
POBIERZ
POBIERZ

TEKSTURY
POBIERZ

POBIERZ

25 komentarzy:

  1. Wowowooww! Przepiękny szablon główny *.* A co do prac sygnaturki są przepiękne <3333 az nie potrafię wybrać ulubionej, jeśli chodzi o nagłówki to zdecydowanie 2 i 4 u Erenae, a u Smerfetki 2,3 i ostatni :333 a z szablonów znowu dylemat :c wszystkie są boskie! Pozdrawiam i wszystkiego naj dla waszego bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego z okazji II rocznicy! :)
    Bardzo dziękuję za tak piękny szablon. Nie mogę oderwać od niego wzroku *^*
    Co do reszty prac to naprawdę ciężko mi wybrać faworyta. Jak ja bym chciała umieć tworzyć takie cudeńka.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy! Cieszę się, że szablon ci się podoba. A jeśli chodzi o grafikę to każdy kiedyś zaczynał, więc możesz i ty.
      Także pozdrawiamy <3

      Usuń
  3. 1. Szablon na bloga
    Nick: Malusiaa Herondale
    Kontakt: k.kk03@wp.pl
    Hasło: M.E
    Adres bloga: https://shadowhunters-polska.blogspot.com/
    Ogólna koncepcja: -
    -Układ szablonu: Jednokolumnowy, zamknięty.
    -Postacie na szablonie: Lily Collins (nie uśmiechnięta) i Ross Lynch (Uśmiech mile widziany)
    -Preferowana kolorystyka: ciemne kolory: szary, jakieś granaty, może jeden wyróżniający się kolor.
    -Napis: Hymn for the missing
    -Inne: Będę potrzebować ok. 8-10 stron i ładny wygląd cytatów :)

    2.
    Nick: Malusiaa Herondale
    Kontakt: k.kk03@wp.pl
    Typ pracy: button na bloga
    Ogólna koncepcja: -
    -Postacie: (Któreś z tych zdjęć może być, ale jeśli nie, to sama Clary Fray wystarczy.)
    https://latimeshighschool.files.wordpress.com/2016/01/shadowhunters.jpg
    https://storage.googleapis.com/cdn.spoilertv.com/images/headers/shadow-hunters.jpg
    -Preferowana kolorystyka: ciemne kolory, mroczne klimaty.
    -Napis: Shadowhunters Polska: pierwszy polski blog o serialu! i gdzieś można dać link, ale nie koniecznie. https://shadowhunters-polska.blogspot.com/
    -Inne: Jeżeli na buttonie pojawi się jedynie Clary, to można koło niej wstawić zdjęcia jakichś demonów (? xd) i runy. Ich zdjęcia są na naszym blogu w zakładce.

    3.
    Nick: Malusiaa Herondale
    Kontakt: k.kk03@wp.pl
    Typ pracy: button
    Ogólna koncepcja: -
    -Postacie: Kiernan Shipka, ewentualnie jakieś zdjęcie czarownicy gdzieś w tle, różdżki itp. może czarny kot.
    -Preferowana kolorystyka: ciemne, mroczne barwy.
    -Napis: The Chilling Adventures of Sabrina: pierwszy polski blog o serialu! i gdzieś można dać link, ale nie koniecznie. http://thechillingadventuresofsabrina-polska.blogspot.com
    -Inne: -

    Mam nadzieję, że przyjmiesz chociaż jedno z zamówień.
    Z góry dziękuję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjmuję zamówienia.
      Daj mi tylko znać jakie wymiary tych buttonów byś chciała.
      Pozdrawiam <3

      Usuń
    2. 560px na 315 px
      Dziękuję <3

      Usuń
    3. O jeju, tak mi głupio!
      Muszę jednak odwołać pierwsze zamówidzie tzn. te na szablon.
      Wybacz, cholera. Mam nadzieję, że nie zaczęłaś jeszcze i że dalej jesteś chętna wykonać dla mnie buttony.

      Jeszcze raz przepraszam :(

      Usuń
    4. W porządku, nic się nie stało :)

      Usuń
  4. Prace przecudne! Nie mogę się napatrzeć. Ode mnie również życzona aby blog trwał jak najdłużej ♥
    Odnośnie prac to jak zwykle nie potrafię wybrać faworyta, śa tak przecudne, oryginalne i dopracowane. Ogromne gratulacje dal uzyskania takiego poziomu :)
    Dodam, że pobieram tekturki, koloryzację i wszystko co sięw tym poście da :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. Dodatki niech służą.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  5. OKAY GURLS! Po pierwsze gratulacje z okazji drugich urodzin bloga! Po drugie... DAMN, dosłownie przygniotłyście mnie ilością prac i nie umiem wybrać żadnych, ale to żadnych faworytów, bo wszystkie podobają mi się tak samo bardzo!(jeśli ma to sens haha) Jak będę miała więcej czasu to od razu informuję, że wrócę pobrać wszystkie dodatki z tego postu ;D
    Powodzenia w dalszym tworzeniu grafiki!
    Pozdrawiam milutko xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. Miłego korzystania z dodatków.
      Także pozdrawiamy <3

      Usuń
  6. Przepiękne prace! Wszystkie, co do jednej *.* Nie można oczu oderwać!! Ikonki i sygnaturki Erenae najbardziej mnie urzekły <3 Od Moherowej Smerfetki najlepsza moim zdaniem druga sygnaturka <3
    Oczywiście pobieram stocki i texturki :* Czekam na więcej i dodaje do obserwowanych :**
    Pozdrawiam dziewczyny <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. Niech dodatki służą.
      Także pozdrawiam <3

      Usuń
  7. Gratulacje 2 lat i niech będzie ich coraz więcej i prześliczna grafika :D

    ZAPRASZAM NA MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka zawitałam i tutaj. Prace są świetne, a twoją twórczość znam już z innych blogów, więc postanowiłam złożyć u Ciebie zamówienie na szablon
    Nick: Laura Schnaider Olszewska
    Kontakt: laura.schnaider.olszewska@gmail.com
    Hasło: L.A
    Adres bloga: https://nigdy-nie-mowie-kocham.blogspot.com/
    Ogólna koncepcja:
    -Układ szablonu: Chciałabym dwukolumnowy, ale jeżeli nie będzie pasował to oczywiście może być inny
    -Postacie na szablonie: Joseph Morgan, Candice King, Michael Trevino, Leah Pipes
    -Preferowana kolorystyka: Wolałabym coś w jasnych ale ciepłych kolorach, ostateczny wybór zostawiam jednak Tobie
    -Napis Jeśli kogoś kochasz puść go wolno, jeśli wróci jest twój, jeśli nie to znaczy, że nigdy nie był.
    -Inne: Chciałabym, żeby na szablonie znalazły się jakieś nawiązania do Nowego Jorku.
    Mam nadzieję, że przyjmiesz moje zamówienie, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego z okazji II rocznicy <3 Jeśli chodzi o prace ciężko mi wybrać ulubioną ♥
    Od Erenae środkowy rząd ikonek,4,5 sygnaturka.
    Z nagłówków 1,6,8.Szablony:1,2 Od Moherowej Smerfetki drugi rząd ikonek,pierwsza sygnaturka,
    3 oraz ostatni blend <3.Pobieram dodatki.Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy bardzo. Miłego korzystania z dodatków.
      Również pozdrawiamy <3

      Usuń
  10. Jest 8 a ja dopiero teraz komentuje post! Jest mi wstyd. Przepraszam! Spóźnione STO LAT!
    Erenae
    Ikonki są mega, zakochałam się w nich ♥ 3 sygnaturka to mój faworyt ♥ Jest taka delikatna, w sam raz. Z nagłówków nie jestem w stanie wybrać faworyta, bo każdy mi się podoba. Z szablonami mam podobnie. Chyba popadnę w kompleksy z moimi pracami TT
    Pobieram stcki oraz kolorki :)
    Moherowa Smerfetka
    Ikonki są ładne, jednak sygnaturki wydają mi się troszkę puste. 2 nagłówek to mój faworyt ♥
    Czekam na kolejny post i jeszcze raz STO LAT!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy. Z tymi kompleksami to bym nie przesadzała kochana. Miłego korzystania z dodatków.
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  11. Hej! Wpadam teraz, ale, no, raz zapomniałam, potem znów zapomniałam, potem mi się nie chciało... i wpadam dopiero teraz. W każdym razie życzę setki!
    Nick: autumn
    Kontakt: arena.caballo@onet.pl
    Hasło: an
    Adres bloga: https://cherub-life.blogspot.com
    Ogólna koncepcja:
    uwaga, zaczyna się moja skomplikowana wizja artystyczna. Rozpiszę się bez ścisłego trzymania się punktów, bo uważam, że tak będzie mi po prostu łatwiej – mam ogromną nadzieję, że nie masz nic przeciwko!
    Myślę, że układ otwarty, jednokolumnowy, aczkolwiek nie mam nic przeciwko do zamkniętego... Teraz samo to, co chciałabym na szablonie. Może na początek podeślę opis całej historii, żeby jakoś wprowadzić Cię w klimat:
    Dzieciom jest znacznie łatwiej zinfiltrować gangi narkotykowe niż dorosłym – nastolatkowie są o wiele mniej podejrzewani o współpracę z wywiadem. Jednak co, gdy jedno z tych słodkich dzieciaków biegających po domu barona narkotykowego założyło podsłuch w każdym pokoju, skopiowało zawartość dysku komputera i przeszukało wszystkie szuflady i sejfy?
    Oficjalnie nieletni agenci nie istnieją.

    dobra, klimacik jest, to teraz lecimy z zabawą
    otóż chciałabym, żeby na nagłówku znajdowało się to, co związane z czystym ryzykiem – mogą być motocykle, pistolet, narkotyki, gangi narkotykowe, terroryści i wszystko, co tylko Ci wpadnie do głowy. Ja ze swojej strony podeślę tylko link do mojego tumblr, gdzie zamieściłam parę przykładowych mających na celu zainspirowanie zdjęć: https://autumnllyon.tumblr.com/post/176810655502
    koniecznie na szablonie musi znaleźć się logo CHERUBA, jest na pierwszym miejscu w tumblrowym poście!
    Jeśli chciałabyś umieszczać tam jakąkolwiek postać, to albo w kapturze, albo z zasłoniętymi oczami (tak jak tutaj https://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/thumb/f/fa/CHERUB_James_Adams.jpg/220px-CHERUB_James_Adams.jpg) i jeśli już to brunet z postawionymi włosami!
    Damn, nie mam pojęcia, jak to wytłumaczyć, ale mam nadzieję, że to wszystko jest chociaż trochę zrozumiałe~
    Jeśli idzie o kolorystykę, to bezceremonialnie zostawiam Ci wolną rękę. Nie znam się na łączeniu kolorów i z moim gustem pewnie byłoby to pstrokate jak cholera, ale na pewno poszłabym raczej w ciemne barwy
    -Napis: Live fast, die young
    -Inne: prosiłabym o niedodawanie żadnych "ozdobników" tekstu, jak na przykład inny kolor w kursywie czy w pogrubionym tekście; linki mogą być jakieś inne, ale całość jednak jednolita. Poza tym prosiłabym też o niedodawanie ramek albo zaokrąglanie rogów zdjęć, bo aktualnie pracuję nad ulepszeniem zakładki "bohaterowie" (mogę podesłać link, jak to będzie wyglądać) i nie chciałabym, żeby to wszystko było takie... no. Ewentualnie mogą zmieniać kolorek!
    kurde, wymogi jak... ehh

    Pozdrawiam i z góry dziękuję za przyjęcie zamówienia, a link już teraz leci do zakładki z linkami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. och, wiedziałam, że jak zwykle o czymś zapomnę – prosiłabym też o upięknienie cytatów!

      Usuń
  12. W końcu udało mi się tu zajrzeć!
    Cudowne są wszystkie prace, jestem zakochana. Erenae, jesteś moją mentorką jeśli chodzi o grafikę, tyle razy ci to mówiłam. Zazdroszczę tylu pomysłów i cierpliwości do tworzenia szablonów, bo wszystkie są cudowne!
    Moherowa Smerfetka
    Kochana, to super widzieć kogoś nowego tutaj ^^ drugi nagłówek to mój faworyt :D

    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń