4 lis 2018

55. Rip my heart out

(c) Erenae

Erenae
Hej kochani! Co tam u Was? Blogosfera tak ucichła, że aż mi się smutno zrobiło. Mało osób komentuje. Dobrze, że chociaż jest utrzymywana jako taka aktywność na blogach graficznych. Żal by było jakby znowu wszystko stanęło.
Co u mnie? Studia doprowadzają mnie do szału, a poza tym zdrowie mi się sypie. Także niewesoło. Ale może jakoś to będzie.
Z grafiki mam dziś dla Was sygnaturkę otwierającą post, cztery blendy, dwie koloryzacje, dwie paczki dużych tekstur i paczkę simple textures. Mam nadzieję, że zarówno prace jak i dodatki przypadną Wam do gustu.



---
---
---


Sezam
Hejka, tym razem się pojawiam, pomimo tej ww. "cichej blogosfery". Ostatnio mam zadziwiająco dużą wenę na grafikę. Chyba mi tego brakowało. Dni wolne od pracy to coś wspaniałego. *jak dobrze, że przepchali przez Senat to święto 12 listopada*
Z grafiki coś tam udało mi się przygotować. Wszytko to same nowości. Dodatków już nie robię.


(pierwszy nagłówek to współpraca z Erenae, ostatni z Mocherową Smerfetką)




Dziękuję bardzo. Do następnego.

4 komentarze:

  1. Jejku dziewczyny świetne prace <3
    Zacznę może, więc:

    1.Erenae: Jak zwykle...nic innego nie mogę tutaj dodać jak tylko KOCHAM twoje prace, będę to powtarzać do znudzenia :P Trudno, będziesz musiała mnie zablokować xd No i jak zwykle cudowne dodatki, Twoje teksturki są wprost genialne! Na ten post moimi faworytami są sygnaturka i 1 nagłówek <33 Trzymaj tak dalej

    2.Sezam: Wspaniałe prace, te koloryzacje boskie <3 Sygnaturka i pierwszy nagłówek chwytają za serducho, dlatego pozostaną faworytami na ten post ^^

    Pozdrawiam cieplutko i do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne grafiki! Ciężko mi wskazać, co spodobało mi się najbardziej, ale przez (nieco egoiztyczny) praktyczny wzgląd na wygrywa notki typuję... Teksturki! My Silence po prostu tak nieziemsko mi się podoba, że och! Napatrzeć się nie mogę :D

    Pozdrawiam i jeszcze więcej weny życzę!

    Kaolia z Sidereum Graphics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tekstury Ci się podobają.
      Także pozdrawiamy i oczywiście dziękujemy <3

      Usuń