21 paź 2018

54. Own It

(c) moja
Hej kochani. Jako że w folderze jeszcze coś mi zostało to postanowiłam dodać dziś post. Jest tu zarówno trochę prac jak i dodatków. 
Co u mnie? Uczelnia mnie dobija. Nie mogę się doczekać tego kiedy ten rok się skończy i będę miała to wszystko za sobą (a przypominam, że dopiero się zaczął). Nie mogę się też już doczekać świąt, ale jak pomyślę o tym, że będę musiała wtedy oddać pierwszy rozdział to też mi się wszystkiego odechciewa. Ogólnie ostatnio żyje głównie uczelnią, bo wiecznie jakieś kolosiki i wypracowanka. 
Na grafikę czasu niestety coraz mniej. Bardzo nie lubię kiedy tak się dzieje. Grafika zawsze jest dla mnie w pewnym sensie naładowaniem baterii, chwilą relaksu. Ale kiedy mam na głowie studia i prace to bardzo często tworzenie regularnych notek staje się zbyt dużym wyzwaniem.
W razie jakbym się przestała odzywać to możecie śmiało założyć, że mam za dużo na głowie.


---
---

2 komentarze:

  1. Jeju! Jak tu pięknie! I prace też piękne <3
    Strasznie podobają mi się te w Twoim "starym" stylu, czyli 1, 3, 5 i 6.
    Tekstury też wyglądają kusząco, aż żałuję, że ich nie pobiorę, bo wyglądają tak, że cuda można z nich zrobić.
    Bardzo ładnie się rozwijasz, dobrze, że nadal tu jesteś. Nadal z wielką przyjemnością oglądam Twoje prace i się zachwycam ;3

    Ściskam i pozdrawiam serdecznie
    StrayHeart

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie no, ja jestem zakochana w tym szablonie! Ile razy bym tu nie wchodziła to tyle razy robi to na mnie OGROMNE wrażenie <3333 Kocham go <333
    Co do świąt, to tak też je bardzo już chce ^^ Szkoła równie mnie męczy.

    Co do prac to MISTRZU - jak zwykle nie przestajesz mnie zadziwiać <33 Nie wiem czy przyjdzie taki moment, kiedy wybiorę faworyta. Kocham Twój styl, twoje prace <333
    Pozdrawiam cieplutko i życzę nabranie sił i znalezienia czasu (a teraz spadam bo zrobi się za bardzo serduszkowo xd) <33

    OdpowiedzUsuń