14 paź 2018

53. SAD!

MOHEROWA SMERFETKA
(C) Moherowa Smerfetka & Aveline Gross 

Hejka, skarby <3
Zaczęłam nowy rok szkoły i musze przyznać, że jestem zadowolona z mojego wyboru studiów. Może nie wszystko jest idealnie, ale przynajmniej mam wolne piątki i już w czwartek wieczorem udaje mi się dojeżdżać do domu, co mnie niezmiernie cieszy. Zła strona tego semestru to…krowy. Jeśli policzyć wykłady i ćwiczenia to mam w tygodniu 8 godzin lekcyjnych zajęć o hodowli krów. Yhh…krówki są fajne. Wykładowcy też. Ale ciężko te zajęcia wytrzymać, bo tematyka jest trochę nietrafiona. Większość mojego roku chce w przyszłości pracować z końmi lub psami. Ale jakoś przetrwamy. :D
Co do grafiki to nie mam wiele. Głównie dlatego, że grafikę robiłam dotychczas na moim PC, którego mam tylko w domu rodzinnym. Aktualnie robię co mogę by laptop dał radę odpalić photoshopa. Trzymajcie kciuki za to. :3
W tym tygodniu mam dla was sygnaturkę i nagłówek wykonane z cudną AVELINE GROSS. Jeśli jeszcze nie widzieliście jej nowego bloga to serdecznie zapraszam na  CREATIVITY ABYSS. Aveline tworzy tam piękne prace warte zobaczenia. <3

A teraz zapraszam was na część graficzną.
Do zobaczenia w następnej notce, kochani <3 



IKONY

BLENDY
( 1- z Aveline Gross ) 





SEZAM
Siemano. Czy ktoś się mnie tutaj spodziewał? Prawdopodobne. Myślę, że nie muszę się przedstawiać xD Wróciłam dzisiaj z zajęć trwających przez cały weekend i jestem wykończona. Nie mam siły, aby wiele napisać. Łeb mi pęka od ustaw, a za 8 godzin znowu będę przewracała akta.
Zachęcam do przejrzenia kilku rzeczy, jakie pomiędzy wszystkimi zajęciami udało mi się przygotować.

SYGNATURA:

BLENDY:
 


To wszystko na dziś, dziękujemy.
XOXO.

1 komentarz:

  1. Moherowa Smerfetka: Super, że studia są trafione, ale faktycznie krowy nie nalezą do najciekawszych tematów, ale wszystko da się przeboleć :) Prace są przepiękne jak zawsze. nie mogę przestać podziwiać Cię za progres jaki osiągasz. Nie umiem wybrać faworyta, ale to chyba już tradycja ^^ Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejne posty <333

    Sezam: Kurczę, naprawdę ciekawe prace. Jak weszłam nie wiedziałam od czego zacząć. Myśle, że faworytem zostaje 2 nagłówek. Bardzo podobają mi się koloryzacje na tych pracach <3
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń