5 paź 2018

52. Bailamos

Hej kochani! Jak widzicie trochę się tu zmieniło. Uwielbiam złotawą kolorystykę, a że mamy jesień to nie mogło być inaczej. Mam nadzieję, że podoba Wam się obecny szablon główny. Pobędzie tu troszeczkę, a potem powracamy do mroku poprzedniego szablonu. 
Co u mnie? Powrót na studia już daje mi w kość. Rok przerwy od języka hiszpańskiego wychodzi mi bokiem. Muszę znowu uczyć się wszystkiego od podstaw. Tzn nie jest znowu aż tak źle - kiedy ktoś do mnie mówi to go rozumiem, ale jak mam sama coś powiedzieć to bardzo długo się zastanawiam co i jak, a kiedyś szło mi to zdecydowanie płynniej. 
Dodatkowo kończę już jazdy, więc teoria i praktyka już niedługo przede mną. Miejmy nadzieję, że nie będzie tak źle! 
Jeśli chodzi o grafikę to wydaje mi się, że nie jest źle. Mam dla Was zarówno trochę grafiki i trochę dodatków. Dajcie znać, co byście chcieli zobaczyć w kolejnym poście z moim udziałem.


---
---
Zamówienie dla Laura Schnaider Olszewska
Podgląd | XML
---
---

Do kolejnego!

4 komentarze:

  1. Hejka, nie wiem czy przeczytałaś mojego maila, ale uważam, że szablon dla mnie jest świetny. W ogóle też lubię złotą kolorystykę, mimo że kojarzy się z jesienią to jak dla mnie to bardzo ciepły kolor. Jak ja zazdroszczę ci, że jeszcze studiujesz bardzo dobrze wspominam ten czas, może dlatego że dopiero co się skończył, więc moja rada ciesz się tym dopóki jeszcze możesz. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wooo <3
    Prace są cudne. <3 Sygnatura z Anną Kendrick skrada moje serducho. Nagłówek z animacją jest świetny, nagłówki z Kat McNamarą uwodzą, a nagłówek z Colem tez jest cudny <3
    Chyba się nie zdziwisz jak napiszę, ze pobieram wszystkie dodatki <3

    A co do języków na studiach to właśnie ja też mam z nimi problem. Mam podobnie z niemieckim - zastój w mówieniu daje swoje. :/

    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Heyy gurl! Co do szkoły to dopiero skończyłam pierwszy tydzień szkoły, a już mi się nie chce. W sumie poznałam kilku nowych nauczycieli i wszystkich polubiłam, chociaż nowej pani od wf-u się boję, idk dlaczego, ale jakoś tak mnie przeraża ;>
    Co do grafiki...
    Druga sygnaturka podoba mi się bardziej, wydaje m się, że przez te kolorki ♥ Co do nagłówków to drugi i trzeci nagłówek, piękne są ;D Szablon główny jest śliczny, a szablon z notki mnie powala w szczególności nagłówek ;D
    BTW IT'S TIME... W KOŃCU MAM CZAS więc idę pobrać dodatki z tej i poprzedniej notki ;D
    Pozdrawiam milutko i czekam na kolejną notkę ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Łoooł! Jak tylko tu weszłam to były moje pierwsze słowa ;) Dobrze, że byłam sama bo dziwnie to wyglądało :P
    Jak dla mnie szablon może zostać na zawsze <33
    Co do prac to trzecia sygnaturka powala mnie z nóg! Jest genialna.
    Z nagłówków moim faworytem jest pierwszy (urzekł mnie ten gif) i ostatni (ta koloryzacja!).
    teksturki przepiękne <33 Nie zastanawiałaś się może nad zrobieniem tutorialu jak je wykonujesz? ^^
    Notatka bardzo udana, a prace jak zwykle piękne, pozdrawiam cieplutko i życzę aby wszystko z tego hiszpańskiego Ci się przypomniało :D

    OdpowiedzUsuń