30 wrz 2018

51. Show a little loving

Erenae
(c) moja, dawno temu na Unfaithful Heaven
Cześć kochani! To już ostatni post przed rozpoczęciem roku akademickiego. Na uczelnię idę w sumie dopiero we wtorek i to po południu także nie jest aż tak źle. Ale jakoś sobie tego kompletnie nie wyobrażam. Zaraz zaczną się kolosy i inne bardzo złe rzeczy. Dlatego z góry zapowiadam, że moja aktywność blogowa raczej spadnie. Postaram się nie znikać całkiem, ale ostatecznie nie mam pojęcia jak to będzie.
Co do dzisiejszej notki... Mam dla Was kilka blendów, tutorial na blend i dodatki w postaci tekstur i koloryzacji. Mam nadzieję, że się Wam spodobają. Koniecznie dajcie znać. 



Blendy:


Tutorial:

Koloryzacje PSD:


Tekstury:


MOHEROWA SMERFETKA

Hejka, kochani <3
LIFE UPDATE: Nie wiem jak wam, ale mi się zaczyna drugi rok studiów. Strasznie mi się nie chce wyjeżdżać z domu rodzinnego. Szkoda mi mojego życia na mieszkanie z lokatorami, kiedy mogłabym być z moimi pieskami w domku. No ale czego się nie robi dla dyplomu, co nie?
Nowy semestr zapowiada się znośnie. Plan na razie nie ssie. Piątki mam wolne, więc jestem bardzo zadowolona jeśli o to chodzi. A i w końcu wykłady nie są obowiązkowe. Nie ma już tego musu, że muszę chodzić na zajęcia na których się tylko pisze to co dyktuje wykładowca. Jedyne co nie wyszło mojej uczelni w tym semestrze to obowiązkowy wf – bo jak ktoś nie umie jeździć konno to ma do wyboru między siatkówką, a siatkówką.  c;
GRAFICZNIE:  Nie mam tym razem do zaprezentowania dużo. Ale z jednego jestem dość dumna. Cieszę się, że mogę się z wami podzielić szablonem, który wykonałam razem z cudowną K4SPER.
Bardzo się cieszę, że ta współpraca wyszła tak ładnie <3


To tyle na dzisiaj ode mnie. Życzę wam miłej pory w której to czytacie i do zobaczenia w następnej notce. <3

 SYGNATURY



BLENDY
( 4 - współpraca z Erenae )




SZABLON WOLNY
( CSS by K4SPER )
POBIERZ

6 komentarzy:

  1. Pierwszy nagłówek mnie zabił, jest świetny taki inny niż te które do tej pory zrobiłaś, to chyba przez koloryzacje, co do tutoriala na pewno skorzystam bo ja i nagłówki się nie lubimy niestety :( Kolorki pobieram ♥

    Trzecia i ostatnia sygnaturka to moje faworyty, bardzo ładne mają kolorki.
    Z nagłówków najbardziej podoba mi się pierwszy oraz ostatni ♥ Szablon też jest bardzo ładny :)

    Czekam na kolejny post, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Erenae, moja droga. Jak zwykle wiesz, że twoje prace są najcudowniejsze na świecie i chamsko to wykorzystujesz, sprawiając, że czuję się jak źle, bo tak nie umiem :(
    A tak na serio :D Naprawdę nie potrafię wybrać faworyta jeśli chodzi o nagłówki. Każdy ma w sobie TO COŚ, co budzi we mnie zazdrość haha :D Nie wskażę faworyta. A z instrukcji na bank skorzystam, bo nie przepuszczę takiej okazji :D

    -

    Smerfetko :D
    Siemka :> Dwie ostatnie sygnaturki wyglądają bardzo ładnie i podobają mi się najbardziej. Z nagłówków jednak drugi i ostatni to cuda :D

    Pozdrawiam serdecznie kobietki <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hejo dziewczynki!
    Więc tak Erenae: Ja dopiero teraz poszłam do szkoły hahah Czuję się trochę jak studentka, z taką różnicą, że jestem jeszcze w technikum i razem z tym rokiem mam dwa lata do skończenia szkoły XD
    Co do moich faworytów, najbardziej podobają mi się 4 i 6 blend ;D
    And of course, i'm stealing piękne teksturki ♥
    Okej teraz część notki od Moherowej Smerfetki:
    No u mnie plan sucks like a bitch, bo mimo, że w poniedziałki i w piątki mam 5 h, to odbija mi się to na pozostałych dniach, gdzie zaczynam o 8 i kończę po 16, a do tego dojeżdżam, więc już w ogóle masakra -_-
    A co do prac graficznych: z sygnaturek najbardziej podoba mi się pierwsza, a z blendów 2 ;D Szablon wyszedł wam ślicznie ;D
    Pozdrawiam was i czekam na kolejną notkę ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Erenae - A więc, jak zwykle mnie nie zawiodłaś. Kocham Twój styl i Twoją technikę, jest ona dla mnie bardzo inspirująca. No i jak zwykle nie umiem wybrać faworyta, choć tutaj mogę się skłonić do 3 i 4 nagłówka <3 Ślicznie Cy wszyły. Ta delikatność i kompozycja przemawiają da mnie. Z tutorialu na pewno skorzystam, a texturki pobiorę w wolnej chwili bo wyszły GENIALNIE! Oczywiście życzę udanego życia studenckiego :D No i abys tam znalazła choć chwilkę na tą grafikę ;)

    Moherowa Smerfetka - Tutaj tylko myszę się zatrzymać i powiedzieć: "Ooooooo!" Jazda konna na studiach, to chyba jakieś marzenie <3 U mnie nie byłoby problemu bo KOCHAM jeździć konno, a siatkówka również sprawia mi radość - jednak ttuaj bezwarunkowo wybrałabym konie (dlatego zachęcam nawet jeśli nie umiesz jeździć :P). Jeśli chodzi o pracę to 2 ostatnie nagłówki - Ahhhh! Boskie <333 Są moimi faworytami na ten post <33

    Dziewczyny, cieplutko pozdrawiam i życzę znalezienia czasu poza szkołą, a także odpoczynku i zabawy w ten studencki rok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej:) Śliczne prace ♥ U Erenae najbardziej podoba mi się 2,3
    oraz ostatni nagłówek <3 Od Moherowej Smerfetki moim faworytem jest ostatnia sygnaturka :) Jeśli chodzi o nagłówki to zdecydowanie ten drugi <3
    Pobieram teksturki i koloryzacje.Pewnie skorzystam z tutoriala:)
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj!
    Trzeci i czwarty blend Enerae wygrywa, najbardziej mi się podobają z całej notki! Druga sygnatura Moherowej Smerfetki z Taylor Swift, prześliczna. Z blendów podoba mi się pierwszy, ma świetną kompozycję.

    Informuję, że pobieram:
    kilka tekstur z notek: 51, 50, 45, 44, 41, 40, 34, 31, 24, 17, 14 i 13.
    koloryzacje PSD: 61, 63, 64, 65, 51, 52, 54, 56, 58, 40, 42 - 49, 30, 34, 35, 39, 20, 22, 23, 26 - 29, 10, 11, 13, 14, 16 - 19, 1 - 8, 9.

    Pozdrawiam Was cieplutko!

    OdpowiedzUsuń