16 wrz 2018

50. Operation Collaboration

(c) Ally & Erenae
Hej kochani. Tak jak w tytule możecie zauważyć dzisiejszy post jest wyjątkowy. Z okazji dobicia do takiej pięknej i równej liczby notek post zawiera tylko i wyłącznie współprace graficzne (wyjątkiem są tekstury od Erenae i paczka od Moherowej). Trochę nam zeszło z tym postem, ale mamy nadzieję, że ilość prac w poście Wam to wynagrodzi.


Erenae
Ze swojej strony chciałabym bardzo podziękować wszystkimi graficzkom za ich wkład w ten post. Było mi bardzo miło z Wami współpracować <3

Sygnatury:
(1-3 z oreuis, 4-5 z Jane, 6-9 z Hanchesterią, 10 z Moherową Smerfetką)

Bannery:
(1-2 z Jane, 3-4 z Ally, 5-6 z Hanchesterią)

Blendy:
(1-2 z oreuis, 3-4 z Jane, 5-7 z Ally, 8-11 z Hanchesterią, 12-14 z prettysmilex, 15-16 z Moherową)



Koloryzacje:

Tekstury:






MOHEROWA SMERFETKA
Hejka, kochani. 
Autorką tutaj nie jestem długo – a już udało mi się uczestniczyć w urodzinowej notce na Heartbeat-Graphic i teraz również mam swój wkład w notkę 50tą. Bardzo się cieszę, że jestem częścią tego bloga i że znowu możemy razem świętować. Nigdy wcześniej nie robiłam tyle współprac na raz. Ta przygoda pozwoliła mi na opuszczenie mojej strefy komfortu i faktycznie zagadanie do ludzi. Dziękuję wszystkim graficzkom, które chciały coś ze mną tworzyć. Zapraszam do odwiedzenia ich blogów, które zalinkuję w następnym zdaniu.
Serdecznie pozdrawiam: Danni, Graphics True, Hanchesterię, K4SPER, Oreuis
i oczywiście Erenae ( której chyba nie musze przedstawiać 😉 ). 

Czytelnicy – mam dla was trochę dodatków graficznych, ale dla mojej i waszej wygody wszystko zapakowałam w jedną paczkę. Tekstury może nie są mistrzowskie, ale komuś mogą się spodobać. Za to jeśli chodzi o koloryzacje to się bardzo poprawiłam, więc jeśli nie dla tekstur to dla koloryzacji warto pobrać paczkę
i zobaczyć jakie robię postępy. :3 

Zapraszam do komentowania i pobierania wszystkiego z tej notki. Dziękuję wszystkim, którzy zostawiają miłe komentarze i tym, którzy po cichu śledzą rozwój HG. Wszyscy jesteście cudni <3 

Na koniec mam do was sprawę. Za kilka tygodni wracam na studia i dużo czasu w przyszłym semestrze będę spędzać w rozjazdach. Może graficzki-studentki mają jakieś porady i powiedzą mi czy da się tworzyć w pociągach? Znacie jakieś tricki? Piszcie w komentarzach. :3 

To tyle ode mnie na dzisiaj. Bawcie się dobrze na naszej 50tej notce i do zobaczenia w kolejnej. <3 

SYGNATURY
 ( 1- Hanchesteria; 2- Erenae; 3- GraphicsTrue; 4- Oreuis)

 

BLENDY
 ( 1- Erenae; 2- GraphicsTrue; 3-Danni; 4- K4SPER ; 5- Hanchesteria; 6- Oreuis)



PACZKA
>KLIK<

8 komentarzy:

  1. Cześć dziewczyny ^^

    Erenae:
    Cholera jasna, i jak ja mam tu cokolwiek wybrać? Wszystkie rzeczy tutaj są tak piękne, że po prostu brak mi słów, naprawdę! Nie wybiorę faworytów, bo naprawdę wszystkie prace wyglądają nieziemsko.
    Pobieram mimo wszystko dodatki :D

    Moherowa Smerfetka:
    Kochana, powiem ci, że grafiki robisz coraz lepsze, naprawdę. Z sygnaturek najbardziej podoba mi się ostatnia, zaś z nagłówków pierwszy i przedostatni :D Tak trzymaj xx

    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak obejrzałam wszystkie prace z tej notki to stwierdziłam, że wcale nie potrafię robić grafiki! Idę się schować gdzie z moimi pracami ;<
    Jeju naprawdę prace są prześliczne! Podziwiam też za ilość, mi by pewnie nie chciało by się tyle tego robić. Tak leń ze mnie.
    Erenae
    Nie umiem wybrać faworyta spośród sygnatur, wszystkie są przepiękne! Z Bannerków pierwszy i przedostatni skradł moje serce! Piękności <3
    Z nagłówków ten pierwszy zrobił na mnie największe wrażenie. Jest cudowny! Mój faworyt!
    Pobieram kolorki♥
    MOHEROWA SMERFETKA
    4 sygnaturka to mój faworyt ♥ Jest śliczna! Nagłówki też bardzo ładne, pierwszy ma w sobie coś ciekawego chyba to ułożenie stocków. 2 to mój faworyt jest prześliczny ♥
    Jeszcze raz wielki szacun za tyle prac w notce! Naprawdę wszystkie prace są mega ładne ♥
    Zostało mi czekać na kolejny post!
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Co moje oczy widzą! Poziom ten notki jest na jakiejś wyższej sferze :D Te wszystkie prace są oryginalne, piękne, pomysłowe i zrobione IDEALNIE! Oglądając je, nałapałam się kompleksów XD
    Kurczę, nie mogę się napatrzeć bo jestem pełna podziwu Waszych poziomów. Zrobiłyście kawał dobrych współprac <3 Oczywiście dziękuję Ci Moherowa Smerfetko za możliwość współpracy z Toba i zawsze do usług jeśli chodzi o to ^^
    Chciałabym się wypowiedzieć o każdej z prac, jednak czas mnie pogania, jednak postaram się wrócić niebawem :D

    Erenae teksturki są CUDOWNE! Nie wiem jak je robisz, moje nie wyhcodza choć w małym stopniu dobre.

    No cóż dużo mówić. Sumując rozniosłyście system i OBY TAK DALEJ <333
    Pozdrawiam i ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile prac! Aż jestem w szoku, bo mi nie chciałoby się ich robić aż tyle zwłaszcza tyle siedzieć przy komputerze. Podziwiam!
    Sygnaturka otwierająca post wymiata! Świetne ułożenie fajne stocki, sam pomysł i koloryzacja obłędna!
    Co do sygnatur oprócz tej otwierającej posta najbardziej podobają mi się kolejno w poście 4, 6, 8 i 10. Są rewelacyjne :3 Czasem nie mam tak ochoty na sygnatury że wychodzą mi strasznie brzydkie i wywalam ale widzę, że u Was wena nie próżnuje :D
    Pierwszy banner wymiata! Ja nie pamiętam kiedy ostatnio ja robiłam jakieś bannery, chyba jeszcze w tamtym roku aż wstyd przyznać.
    1 nagłówek jest jak z bajki widać w nim mnóstwo życia z kolorkami i piękne ułożenie. W 5 bardzo ładna zieleń! 8 z Lily James jest bardzo fajny i taki jesienny <3 Ostatnio mam faze na mamma mie zwłaszcza jak wyszła 2 część więc bardzo mi się podoba!
    9 i 10 super! Tylko w 10 ta kolorystyka jest a mnie taka bez wyrazu ;)
    w 11 wszystko super, ale koloryzacja nie w mój gust ;)
    15 nagłówek jest bardzo ładny!
    Z pewnością pobiorę teksturki Erenae, bo są obłędne!

    Co do Moherowej Smerfetki najbardziej podoba mi się 1 sygnatura, mimo że jest mało elementów, jest bardzo ładna ;)
    Dopracowałabym tylko koloryzacje, aby były takie głębsze ;)
    Ostatni nagłowek wymiata! Jest obłędny! Właśnie o taką kolorystykę mi chodzi ma głębie i cała praca jest wręcz cudowna!
    Czekam na więcej prac! :3
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Witajcie dziewczyny ! <3
    Wybaczcie,że tak późno tu jestem, ale ostatnio mam bardzo mało czasu na bloga :(
    Wszystkie prace mi się podobają. W ogóle nie wiem na czym oczy zawiesić na dłużej, bo jest w tym poście sporo grafiki i to w dodatku tak dobrej! *.* Później oczywiście wrócę po dodatki. Bo już wiem, że są świetne i na pewno będą przydatne
    :D
    Pozdrawiam Was cieplutko <33

    OdpowiedzUsuń
  6. Matko... wszystko jest takie boskie! Nawet nie wiem co mogłabym wymienić... Cudo <3 Pobieram tekstury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hej <3 Wszystkie prace śliczne nie potrafię wybrać faworyta <3
    Od Ereane: sygnaturka z początku notki,4,8,9,10 :D
    Z nagłówków:1,6,11,12...:) Bannery:3 oraz 4.Od Moherowej Smerfetki:blend 2 i ostatni sygnaturki:3 oraz 4.:)
    Pobieram do siebie ostatnią sygnaturkę.Pobieram również wszystko z notki :) Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Hejka dziewczyny obie jesteście świetne w tym co robicie, nie potrafię jednoznacznie powiedzieć, która praca to mój faworyt, bo wszystkie sygnatury z tej notki są dla mnie najlepsze.

    Ps. Nie wiem czy pamiętasz Erenae ale w notce urodzinowej przyjęłaś moje zamówienie na szablon. Wiem, że zepsuł się się sprzęt, więc nie zdziwię się jeżeli zapomniałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń