1 wrz 2018

49. Sparks Fly

Erenae
Hej misie. Jakoś udało mi się coś przygotować i razem z Moherową Smerfetką przybywamy do Was z kolejnym postem. Piszę do Was siedząc w autobusie, w drodze na wycieczkę weekendową - w końcu każdemu należy się odpoczynek.
  Mam dziś trochę grafiki i dodatków. Paczki miało w sumie dziś tu nie być, ale jakoś nie mogłam spać nad ranem i udało mi się ją skończyć. Jest zabezpieczona hasłem - przy paczce macie instrukcje odnośnie tego jak te hasło zdobyć.


Sygnatury
(2 to współpraca z Moherową Smerfetką)

Blendy
(6 to współpraca z Moherową Smerfetką)

Paczka dodatków
Paczka jest zabezpieczona hasłem. Aby je otrzymać zostaw w komentarzu jakiś kontakt do siebie (mail/gg).


MOHEROWA SMERFETKA

Life Update: 
Zakończyłyśmy półkolonie. Pożegnałyśmy dzieciaki i rodziców. Podziękowałyśmy wszystkim, którzy pracowali z nami przez ten miesiąc. Umyłyśmy stoły i podłogi delektując się słodką ciszą. Zgasiłyśmy światło i ostatni raz popatrzyłyśmy na pustą i czystą salę rzucając na koniec: „Ja pierdolę…”Później ja i moja przyjaciółka wybrałyśmy się do Maca na shake’i w ramach celebrowania naszej na nowo nabytej wolności. Teraz mogę poświęcić więcej czasu na grafikę i nie musze rezygnować ze snu by to robić. :3 Strasznie się cieszę na kolejny miesiąc wakacji.
A jak tam u was? 
Wracacie już do szkoły, czy jeszcze leniuchujecie we wrześniu? 
Moje plany na kilka najbliższych dni to obejrzenie „To All The Boys I Loved Before” i „The Greatest Showman” oraz popracowanie nad grafiką. Mogłabym porobić coś innego niż nagłówki. 

Graficznie: 
Ten tydzień graficznie był dość owocny. Udało mi się zaangażować w kilka współprac. Część jest w tej notce, a reszty szukajcie na blogach dziewczyn z którymi miałam przyjemność współpracować. Zapraszam do śledzenia bloga Oreuis i Danni.
Dzisiaj mam dla was 1 sygnaturę (która jest współpracą z Oreuis) i 6 nagłówków.  Mam nadzieję, że wam się spodobają. 

Życzę miłej pory w której to czytacie i do zobaczenia w następnej notce <3 

Blendy
( 1 - współpraca z Danni ; 2- współpraca z Oreuis)





15 komentarzy:

  1. Dziewczyny! Wasze prace są boskie ❤❤ same perełki, a patrząc na nie moje serducho się raduje ^^ Nie mam pojęcia jak Wy to robicie - Magic 🌌
    Co do texturek to podaje e-mail: natalia.pas022@gmail.com
    Pozdrawiam Was ciepło i czekam na kolejny post!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pozdrawiamy cię ciepło i dziękujemy za miły komentarz <3

      Usuń
  2. Świetne prace jak zwykle dziewczyny ! *.*
    U Erenae najbardziej wpadła mi w oko druga sygnaturka i trzeci nagłówek :**
    U Moherowej sygnaturka mi się podoba i dwa ostatnie nagłówki <3 Ne mogę doczekać się wspólnych prac. Właśnie się za to biorę :D
    Pozdrawiam cieplutko dziewczyny :** <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My ciebie też pozdrawiamy, Brill <3

      PS też się nie mogę doczekać naszych współprac. <3

      Usuń
  3. Hej dziewczyny ^^
    Erenae:
    Cholera jasna, dziewczyno, nie potrafię wybrać ulubionej pracy! Wszystkie są przepiękne, jedyne w swoim rodzaju! Co do paczuszki to mój mail jezebellka.95@gmail.com
    Moherowa Smerfetka:
    Drugi i ostatni nagłówek to dwa cudeńka, naprawdę. Jesteś w tym coraz lepsza, aż z przyjemnością się patrzy :D
    Pozdrawiam was cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo dziękuję bardzo za zauważenie moich postępów. Bardzo mi miło <3
      Pozdrawiam <33

      Usuń
  4. O, same wartościowe rzeczy :D lubię popatrzeć na takie rzeczy, jakoś mi to poprawia humor podczas całego tego gradobicia, w jakim się znajduję.
    Erenae: 1 sygnatura, 1, 2, 3 i 6 nagłówek są wspaniałe.
    Smerfetka: 3 nagłówek Ci naprawdę wyszedł.
    Pozdrawiam ^^

    *Pobieram paczuchę i poproszę hasełko na gg :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, chciałabym poinformować, że pobrałam szablon nr. 86 na bloga: https://we--fall--apart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest mi wstyd za siebie bo tak rzadko tu komentuje, ale zaglądam przy każdej nowej notce!
    Erenae:
    Piękne sygnaturki, nie jestem w stanie wybrać spośród nich faworyta!
    Wow nagłówkami jak zawsze mnie powaliłaś! Jak ty to robisz, że wychodzą Ci tak - perfekcyjne?
    Trzeci oraz ostatni to moje faworyty, są przecudne ♥
    MOHEROWA SMERFETKA:
    Omo twoje nagłówki też mnie zabiły! Czemu tylko mi one nie wychodzą? TT
    Chyba najbardziej podoba mi się trzeci, piąty i szósty nagłówek - są świetne!

    Z miłą chęcią pobiorę paczuszkę (agunia95@interia.eu)
    Chciałabym od was jakieś tutoriale na nagłówki!
    Czekam na kolejny post, mam nadzieję, że tym razem uda mi się skomentować zaraz po opublikowaniu posta.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OOO jak super, że skomentowałaś. Cieszę się, że śledzisz naszego bloga nawet jeśli to po cichu <3
      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam.<3

      PS ty za to królujesz jeśli chodzi o sygnatury, więc musimy się kiedyś powymieniać trickami ;)

      Usuń
  7. Świetne prace:) Od Erenae najbardziej urzekła mnie druga sygnaturka oraz 2,3 nagłówek ♥ Od Moherowej Smerfetki moimi faworytami są pierwszy i ostatni nagłówek ♥ Pobieram paczkę,mój e-mail:martyna 11105@gmail.com.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, za miły komentarz i docenienie naszych prac <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  8. Dziewczyny! Kocham wasze współprace <3 Serio! Nagłówek jest wyjątkowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG Blondiee <3 Nie wiedziałam, że śledzisz naszego bloga. Miło cie tu widzieć. :3
      Dziękujemy za miły komentarz i pozdrawiamy <3

      Usuń