25 sie 2018

48. Gossip Girl

Erenae
Hej. Laptop dalej w naprawie, ale dorwałam się do tableta. Ten średnio chce ze mną współpracować, więc mam dziś dla Was tylko jedną sygnaturkę i trzy blendy. Z prac jestem raczej zadowolona, ale w sumie zawsze mogłoby być lepiej. Co do tematyki dzisiejszego posta - serial być może dawno się skończył, ale ja pomimo tego upływu czasu lubię sobie do niego wrócić. Aktualnie zaczęłam go w sumie oglądać ze względu na to żeby wczuć się w klimat do notki tematycznej. W każdym razie serial zdecydowanie polecam i już nie przynudzam.

Sygnaturka:



Blendy:




MOHEROWA SMERFETKA
Hej, Pysie. Ja dzisiaj też nie mam za dużo, bo praca bezczelnie pożera całe moje życie. 
Mój czas prywatny wykorzystuję na odsypianie. Niby nie jest źle, bo dzieciaczki grzeczniejsze, ale ja już jestem tym zmęczona. Jeszcze tylko tydzień i wracam do wakacjowania. Photoshop czeka. Ostatnio moje prace są coraz fajniejsze i jestem z nich coraz bardziej zadowolona. Chce mi się je robić i ćwiczyć i rozwijać się dalej,
więc jak tylko zacznie się wrzesień to za to się zabieram. 


Serialowo: Gossip Girl jest serialem, który w młodości oglądałam z zaciekawieniem. Kilka miesięcy temu jechałam pociągiem i dziewczyna obok mnie oglądała na tablecie jeden z odcinków. Przyznam się, że zachowałam się jak rasowy creep i zerkałam jej na ekran. To chyba doskonale tłumaczy jak bardzo zakorzeniony jest we mnie ten serial.
No cóż…Chuck and Blair forever <3 


Graficznie: Mam dla was 4 blendy. Dwa od góry były zrobione w współpracy z Graphics True,
z którą zawsze miło mi pracować. :3 



Do zobaczenia w kolejnej notce <3

BLENDY




10 komentarzy:

  1. Cześć :) To może skomentuje jak ostatnio, a więc:

    1. Erenae - przecudne prace <3 Ja nie wiem jak można zrobić takie prześliczne prace na tablecie! Jestem pod wrażeniem umiejętności ^^ No i jak zwykle nie umiem wybrać faworyta bo wymiatasz ze wszystkim! Cieplutko pozdrawiam i czekam na kolejną notkę oraz życzę szybkiego powrotu laptopa w Twoje ręce ;)

    2. Moherowa smerfetko - nie mogę wyjść z podziwu <3 Twoje prace są coraz lepsze. Takie cudeńka <3 Mi z Tobą również bardzo miło się współpracuję i mam nadzieję, że jeszcze stworzymy coś nie raz :D Ostatni nagłówek to mój faworyt - jest po prostu GENIALNY!! Pozdrawiam cieplutko i życzę aby czas z dzieciakami szybko Ci zleciał, a Ty będziesz mogła powrócić do grafiki i regenerować siły :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo z miły komentarz, babe <3
      Cieszę się, ze spodobał ci się ostatni nagłówek, bo szczerze do samego końca nie wiedziałam czy wyszedł dobrze czy nie. :3

      Pozdrawiam <3

      Usuń
  2. Hej dziewczyny xx
    Erenae:
    Ja nie wiem, jak ty na tablecie zrobiłaś takie cuda. Nie mam po prostu pojęcia i zadziwia mnie to cholernie. Sygnaturka jest przepiękna, nie mogę się napatrzeć! Tak samo jak reszta prac, uwielbiam!

    Moherowa Smerfetka:
    Wow! Dziewczyno, robisz wielkie postępy, naprawdę. Mogłabym dać ci radę? Swój podpis na pracy dawaj małymi literkami, daj im trochę przezroczystości, żeby były widoczne, ale nie tak bardzo. Moim ulubieńcem jest ostatni nagłówek, pięknie zblendowane stocki, śliczne kolorki, nic dodać, nic ująć (tylko ten podpis ;))

    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co nie? Erenae nawet na tablecie wymiata. Dziewczyna nigdy nie zawodzi swoich czytelników. Grafika zawsze na najlepszym poziomie. :3

      Dziękuję za zauważenie postępów i radę.
      Ten podpis faktycznie psuje trochę pracę. Będę na to zwracać większą uwagę następnym razem <3

      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Wszystkie prace z notki mi się podobają. Najlepsze jest, że o dziwo, lubiłam ten serial. I mogłabym obejrzeć jeszcze raz hehe. Dzięki niemu poznałam Taylor Momsen, która do tej pory jest moją ikonką muzyczną z The Pretty Reckless ♥ Zgadzam się co do pary Blair i Chuck. Ale niestety aktor Chucka był w oskarżony w #/metoo. Cała akcja trochę zmienia pogląd o osobie trochę... Dodatkowo nie wiadomo komu wierzyć ale jak to się mówi u nich damage has been done.
    Moimi faworytami jest drugi blend Eranae oraz pierwszy, drugi i czwarty blend Moherowej Smerfetki. Zauważyłam w tym z Leighton wykorzystanie listków z podstawowych pędzli photoshopa, co bardzo szanuje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak. Też poznałam TPR przez to, ze Taylor spodobała mi się w Gossip Girl. <3
      Co do Eda i akcji z #metoo. No cóż. Ja nie wiem jak mam na to patrzeć. Więc skupiam się na tym,że lubiłam postać Chucka i tyle. To czy dalej lubię aktora to zupełnie inna sprawa. Ale rozumiem o co ci chodzi. :c

      Dziękuję za miły komentarz i pozdrawiam <3

      Usuń
  4. Dziewczyny świetne prace! No i jeszcze "Plotkara" *.* Uwielbiam ten serial :D Oglądałam za małolata i jakiś czas temu oglądałam go ponownie od A do Z :D Nigdy mi się nie znudzi <33
    Jeśli chodzi o grafikę to jak zwykle świetnie Wam poszło :* Jako, że ja uwielbiam wybierać faworytów, to pierwsza sygnaturka Erenae i ostatni blend to najlepsze z twoich prac tego postu <33
    Natomiast u Moherowej drugi i ostatni nagłówek to petardy! <3 Naucz mnie bawić się tak napisami! :D
    Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha to chyba się wydało, ze moją ulubioną postacią z GG była Blair, skoro moje 2 najlepsze nagłówki są z nią. :3

      Dzięki za komentarz, Brill <3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  5. Jestem naprawdę opóźniona, ale nie oglądałam "Słodkich Kłamstewek" ani żadnych innych seriali. Chyba będę musiała w końcu się za to zabrać.
    Prace są naprawdę piękne.
    Erenae: Podziwiam Cię dziewczyno, że potrafisz robić takie cudeńka na tablecie. Jak a nawet nie potrafię na laptopie xD
    Smerfetko: Bardzo podobają mi się współpracę. Robisz z notki na notkę coraz piękniejsze prace!♥

    Pozdrawiam Was gorąco dziewczyny, Danni xx,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za docenienie mojej pracy i za miły komentarz <3
      My ciebie również pozdrawiamy Danni <3

      Usuń