18 sie 2018

47. 13 Reasons Why

MOHEROWA SMERFETKA
Hejka, kochani. Niestety laptop Erenae jest nadal niesprawny, więc tymczasowo macie tu tylko mnie. 
Dzisiaj wstawiam tu pierwszą samodzielną notkę. Odczepiamy dodatkowe kółeczka od rowerka i zaczynamy z grubej rury, czyli od notki z jakże kontrowersyjnym serialem w roli głównej,
czyli 13 Reasons Why



 Ale zanim o tym, zacznijmy może od Update’a życiowego, shall we? 
To tak: dalej pracuję za grosze opiekując się dzieciakami. Drugi tydzień poszedł nam o wiele lepiej. Kiedy diabełki chowają różki i nie popisują się na każdym kroku, to serio da się coś z nimi wypracować. Nawet udaje nam się wspólnie bawić. Już nie ma obozów Opiekuni vs Dzieciaki. Jesteśmy jedną grupą. Wszyscy się znamy i wiemy jak mamy się zachowywać. Aż boję się końca tego turnusu, bo nie tylko będę tęsknić za młodymi, ale też zaczyna nam się kolejny turnus i na nowo zacznie się cała zabawa.
Ciekawe co młodsze dzieciaczki będą wymyślać…Życzcie mi powodzenia. 


Serial: 
Ludzie się już nagadali o tym serialu. Nie mam dużo do dodania. Hannah to tępa dzida i tyle. Drugi sezon jest lepszy, bo nie ona jest narratorką i nie ona kontroluje historię. Takie jest moje zdanie. 
Jednak podczas oglądania pierwszego sezonu trafiłam na moje nemesis: głupią ranę/siniaka na czole Claya. Nie wiem kto zawalił robotę. Może to charakteryzacja, może to koloryzacja przy montażu, a może to Maybelline. Siusiak wie. W każdym razie siniak był żółty i doskonale było widać, w którym miejscu zaczyna się podkład nałożony na czoło Claya. Ten siniak był bardziej wkurzający niż Bakerówna. 
Ogólnie serial polecam. Są o wiele gorsze seriale niż ten. A wywarł on takie wrażenie na publice i wbił się na tyle mocno w popkulturę, że chyba jeszcze przez rok będzie dobrym tematem do rozmów. 
Czy pokochasz ten serial, czy go znienawidzisz- warto zobaczyć by wyrobić sobie opinię samemu. 

Wybaczcie, że takie długie te części merytoryczne notki, ale jeszcze się uczę jak skracać myśli.
Teraz zapraszam na część graficzną i do zobaczenia następnym razem. <3 




SYGNATURKI

BLENDY


NA PODSTAWIE INSTRUKCJI "SHOUT OUT"

NA PODSTAWIE INSTRUKCJI 

TEKSTURY



9 komentarzy:

  1. Dobrze, że oswoilas się już z obozem :) Tak jak prosiła życzę powodzenia przy kolejnym!
    Co do tego serialusłyszałam mnóstwo opinii, sama jeszcze takowej nie mam - muszę się wziąć za obejrzenie go w końcu :P

    Co do prac to sygnaturki przepiękne! Pierwsza podoba mi się że względu na swój układ środków i dodatków, druga przez swą delikatność, natomiast trzecia ma w sobie coś intrygujacego :D Jeśli chodzi o nagłówki to 3 i 5 są cudowne! Dziękuję, że skorzystałas z mojej instrukcji. Praca wyszła Ci fenomenalnie ♡♡
    Dodaje, że pobieram texturki - wyglądają super.
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz <3
      Mam nadzieję, że teksturki będą ci służyć.
      Również pozdrawiam cieplusio <3

      Usuń
  2. Hej ^^
    Powiem ci, że ja serialu nie oglądałam i chyba nie chcę oglądać, jakoś tak za dużo naczytałam się złych opinii na jego temat. Chociaż może kiedyś, zobaczymy ^^
    Co do prac to ostatnia sygnaturka wymiata, jest naprawdę śliczna, no i te kolorki, z blendów najbardziej podoba mi się trzeci :D
    Pozdrawiam cieplutko xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem serialowym maniakiem, więc lubię sama wyrabiać sobie opinię o serialach. :3 + Miałam tyle zabawy z "obgadywania" tego serialu z ludźmi na imprezach. Nawet udało mi się zawrzeć kilka znajomosci na tej podstawie. ;)

      Dziękuję za miły komentarz, cieszę się, ze prace ci się podobają. :3
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo Ty! Post wyszedł świetny wraz z zawartością :*
    Prace podobają mi się wszystkie. Jednak to ostatnia sygnaturka skradła moje serduszko <3 Co do serialu to słyszałam tylko o nim, ale nigdy nie oglądałam. I jakoś mnie do niego nie ciągnie. Może kiedyś się przekonam :D Póki co muszę znaleźć czas na nadrobienie moich ulubionych, które zaniedbałam :D
    Pozdrawiam gorąco :* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo ja! <3
      Dziękuję. Cieszę się, że prace ci się podobają.
      Nie myślałam, ze ta sygnaturka będzie tak pozytywnie odebrana. Bardzo mnie to cieszy. :3
      Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję za komentarz <3

      Usuń
  5. Nie wiem czemu ale śmieszy mnie napis na sygnaturze z Klejem XD Jakoś tak to do niego pasuje i ten jego uśmiech do tego hehe. Napis do Hanny też bardzo pasuje hehe.
    Pierwszy nagłówek bardzo fajnie skomponowany. Naprawdę mi się podoba. Druuuuuuuuuugi, omg ten człowiek jest na mojej tapecie na telefonie XD Podoba mi się mniej niż ten wcześniejszy ale to dlatego, że nie przemawiają do mnie te kolory a tak jest wszystkie ładnie zrobione :D Trzeci akurat ma kolorki, które lubię i ta kompozycja! Bardzo mi się podoba :D Czwarty jest chyba moim faowrytem ale napos główny jakoś tak mi nie pasuje XD To moje jedyne zastrzeżenie co do niego, a tak to naprawdę ekstra to wygląda.... Ja dalej nie umiem i pewnie nie będę umiała robić takich nagłówków :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O boru <3 Dziękuję za tak dokładny komentarz. Dzięki takim komentarzom wiem nad czym jeszcze popracować, a co już jest dobrze. <3

      PS Ross Butler is hot as F <3

      Pozdrawiam <3

      Usuń