21 gru 2018

57. A Wonderful Christmas Time

(c) Erenae

Hej kochani. Z okazji nadchodzących Świąt pragniemy życzyć Wam wszystkiego najlepszego. Abyście spędzili ten wyjątkowy czas z rodziną w magicznej atmosferze i odpoczęli od codziennych zawirowań. Zapewne spotkamy się już w Nowym Roku dlatego życzymy Wam także udanej końcówki i jeszcze lepszego początku kolejnego roku. Aby przyniósł Wam wszystko co najlepsze!



Erenae
Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszę, że to już Święta. Ostatnio w moim życiu nie działo się najlepiej dlatego liczę na to, że chociaż w tym okresie uda mi się o tym zapomnieć.
Wraz z Sezam przygotowałyśmy dziś dla Was post o tematyce świątecznej. Szczerze powiedziawszy to pierwszy raz zdarzyło mi się przygotowywać prace o takiej tematyce, ale jak najbardziej było to coś fajnego i podobało mi się tworzenie takich prac.

Z ogłoszeń chciałam tylko powiedzieć, że Moherowa bierze urlop do odwołania.

***
***
***

Sezam
Wesołych Świąt! Witajcie kochani w tym świątecznym poście, który przygotowałyśmy. Miło mi jest zamykać ten rok tutaj w tak zacnym gronie. Ode mnie troszkę grafiki specjalnej - świątecznej. Kiedy pojawił się na naszym forum pomysł stworzenia notki stricte świątecznej pomyślałam, że będzie to dla mnie niewykonalne. Natomiast jestem mile zaskoczona, z uwagi na to, iż naprawę przyjemnie mi się te kilka grafik przygotowywało.
Życzę wszystkim radosnych i szczęśliwych świąt spędzonych w miłej i ciepłej atmosferze, abyście wypoczęli i nabrali sił na kolejne dni w nadchodzącym Nowym Roku, wymarzonych prezentów i co sobie jeszcze zażyczycie ♥


***


Dziękuję, do następnego. xoxo.

4 komentarze:

  1. Hej :) Przede wszystkim,śliczny nowy szablon główny <3 Z notki Erenae najbardziej podoba mi się druga sygnaturka i pierwszy nagłówek. Od Sezam drugi nagłówek oraz druga sygnaturka <3 Chciałam poinformować,że pobieram pierwszą sygnaturkę Erenae i paczki tekstur.Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Erenae, twoje prace niezmiernie mnie zachwycają! Szczególnie sygnatury przypadły mi do gustu.
    Sezam, kocham te nagłówki! Każdy ma coś co mnie przyciąga ale najbardziej chyba ostatni mnie zachwycił.
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale tu pięknie i kolorowo <3 Prace genialne jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej! Ale u Was jest przepięknie <33 Każda praca mi się podoba.
    Życzenia spóźnione co do świąt, ale przed nami jeszcze nowy rok, dlatego życzę na ten nadchodzący dużo wytrwałości, czasu, pozytywnej energii, spełnienia marzeń aby ten 2019 rok był tylko Wasz i dla Was <3
    Pozdrawiam ciepło i wyczekuje kolejengo posta xx

    OdpowiedzUsuń