29 gru 2018

58. Tired of Being Sorry

(c) Erenae

Hej kochani. Dzisiejsza notka w miarę szybko po poprzedniej. Dziękuję za wszystkie komentarze, które się pojawiły. Miło jest widzieć, że tu zaglądacie pomimo małej aktywności na blogach.
Co u mnie? Święta, święta i po świętach. Za pisanie pracy trzeba się brać. Smutne to, ale cóż.
Jak widzicie wrócił poprzedni szablon. Tęskniłam za tymi ciemnymi barwami.
Co do dzisiejszej notki to mam dla Was całkiem sporo. Ikonki widoczne na górze, cztery blendy, gifowy tutorial do jednego z blendów, teksturki do ikonek i dwie paczki dużych tekstur. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie. 
Korzystając z okazji życzę Wam aby nadchodzący rok był szczęśliwy.


***
***
***

13 komentarzy:

  1. Można złożyć zamówienie na mini nagłówek?

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj ;)

    Nick: Symetria
    Kontakt: yaxleylorraine2018@gmail.com
    Hasło: Sa
    Adres bloga: https://a-perfect-evil.blogspot.com/
    Ogólna koncepcja:
    -Układ szablonu: zamknięty, lewokolumnowy
    -Postacie na szablonie: Holland Roden i Adam Brody
    -Preferowana kolorystyka: szaro-złoto-biała
    -Napis: Cause I’m only a crack in this castle of glass. Hardly anything there. For you to see…
    -Inne: Proszę, aby na nagłówku znalazł się jakiś motyw dotyczący Harry'ego Pottera i Śmierciożerców (np. płonący Hogwart, Mroczny Znak, Śmierciożercy,)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobry wieczór!
    Chcę nawiązać z Tobą współpracę. :)
    https://przedwojenny-konkurs.blogspot.com
    Podsyłam grafiki reklamujące konkurs: https://przedwojenny-konkurs.blogspot.com/2018/10/bannery-konkursowe-ii-edycja.html
    Proszę o odpowiedź w moim dziale „Współpraca – II edycja”.
    Niech pamięć o przedwojennych artystach trwa, a osoby lubiące pisać – doskonalą swoje pióro pisarskie.
    Ślę pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nick: Loki;s Girl
    Kontakt: dorocia_s@interia.pl
    Hasło: Ll
    Adres bloga: https://niepewnamilosc.blogspot.com/
    Ogólna koncepcja:
    -Układ szablonu: zamknięty, prawokolumnowy
    -Postacie na szablonie: http://images4.fanpop.com/image/photos/22400000/Alex-O-Loughlin-in-Hawaii-Five-0-Malama-Ka-Aina-1-03-alex-oloughlin-22450739-1050-591.jpg
    http://images4.fanpop.com/image/photos/24200000/Michelle-Borth-michelle-borth-24255127-600-850.jpg

    -Preferowana kolorystyka: błękit (coś związanego z Hawajami, falami itp. :))
    -Napis: Nothing ever comes without a consequence or cost

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej^^ Chciałabym złożyć zamówienie na szablon :D

    Nick: Hanchesteria
    Kontakt: jezebellka.95@gmail.com (masz moje fb jak coś)
    Hasło: HA
    Adres bloga: https://jedynie-o-muzyce.blogspot.com/
    Ogólna koncepcja:
    -Układ szablonu: Otwarty, coś jak teraz jest
    -Postacie na szablonie: Postacie niekoniecznie, ale możesz dodać coś od siebie związanego z muzyką, rockiem czy metalem.
    -Preferowana kolorystyka: Czerń, biel, szarości, błękity, turkus, bordo, wybierz z nich co będzie ci pasować do koncepcji.
    -Napis: Krytycznie i nie tylko, jedynie o muzyce (ewentualnie po prostu miejsce na tytuł bloga)
    -Inne: Ogólnie chciałabym, żeby był to szablon minimalistyczny, coś jak teraz mam, tylko bardziej przystosowany do tematu bloga. Chciałabym, żeby wyglądał przejrzyście, ale też nowocześnie i dość poważnie. Mam nadzieję, że nie jestem zbyt wymagająca, zdam się na ciebie, jesteś w tym świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ikonki moim faworytem tej notki! Choć z nagłówków pierwszy urzekł mnie kolorystyką oraz ostatni, aktorką, haha mam sentyment do nowej wersji jak i stare Sabriny.
    Pobieram ostatnią paczuszkę teksturek.
    Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń