6 lut 2019

59. Te La Dedico

Witam. W ostatnim czasie na blogu bardzo mało się działo. A większość prac, które dziś zobaczycie miałam już od dawna wrzucone w post roboczy. Nie dodawałam posta właściwie dlatego, że stwierdziłam, że zrobię najpierw zamówienia, a potem dodam. Niestety, nadal są one w trakcie przygotowywania. Jednak dalsze czekanie z postem wydawało mi się bezsensowne. Dlatego jestem.
Czy wszystkie osoby, które zamawiały szablon są dalej zainteresowane? W głównej mierze pytam o Symetrię, ponieważ nie mogę się z Tobą skontaktować prywatnie.
A teraz nie przedłużając, zapraszam Was do dalszej części notki.


***
***
***

Do kolejnego xo

5 komentarzy:

  1. Obłędne sygnaturki! Z nagłówków, choć pierwszy jest bardziej "wymyślny", to ten drugi jakoś bardziej mnie schwytał za serce ;3 Teksturki chętnie pobiorę w wolnej chwili

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne prace! Sygnaturki jak zawsze boskie tak samo nagłówki, ten pierwszy jest taki idealny w drugim całym sercem kocham te kolory ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak najbardziej zainteresowana 🤗
    Poczekam tyle ile będzie trzeba.

    OdpowiedzUsuń
  4. oczywiście, wciąż jestem zainteresowana xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko jest wspaniałe ale 2 sygnaturka i fioletowy nagłówek to są cuda <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń