21 lut 2019

60. You Are The Reason

(c) Erenae
Hej kochani. To znowu ja. Przybywam dziś (w końcu!) z zamówieniami. Ale nie tylko z zamówieniami. Mam też dla Was trochę grafiki i tekstur. Mam nadzieję, że się Wam spodobają.
Ostatnio miałam trochę więcej wolnego, więc porobiłam sobie zapasy dodatków na kilka najbliższych notek. W kolejnym poście pojawię się już raczej wraz z Sezam, która skończyła już sesje.
Nie przedłużam i zapraszam do notki.


***
***
 Podgląd | XML                                                 Podgląd | XML
***
***

Do kolejnej kochani xo

2 komentarze:

  1. Druga sygnaturka to istne cudo <33 Pozostałe prace są jak zwykle piękne, ale to właśnie druga sygnaturka skradła moje serce. Ma śliczne kolorki i wygląda tak subtelnie ♥

    Pozdrawiam i życzę weny! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, hej. Przepraszam, że dopiero teraz ale ostatnio na nic nie mam czasu.
    Szablon jest cudowny i o niebo lepszy niż w ogóle mogłam sobie to wyobrazić.
    Pięknie dziękuję za szablon i ogrom pracy, który w niego włożyłaś. ❤

    Jestem zachwycona 😍

    OdpowiedzUsuń