3 mar 2019

61. We'll survive the thunder

(c) Erenae
Hej kochani. Przybywam dziś do Was z kolejnym postem. Jak widzicie staram się żeby coś się tu działo. Mam nadzieję, że jesteście tu wciąż ze mną (bo niestety po komentarzach tego nie widać). 
W poprzednim poście pojawiły się szablony na zamówienie i ogólnie jest mi trochę przykro, ponieważ wykonując komuś szablon za darmo, oczekuję chociaż informacji o pobraniu i zwykłego słowa 'dziękuję'. Niestety w dzisiejszych czasach jest to chyba za duża prośba. Jest mi też przykro, ponieważ ostatnio na dA przeczytałam o jednej osobie, która ukradła dużo dodatków różnych grafików (w tym moich) i opisała je jako swoje. W takich chwilach zaczynam się zastanawiać, czy to co robię ma jakiś sens.
Przygotowałam dziś dla Was trochę grafiki, ale też wcześniej przygotowane przeze mnie dodatki. 


***
***
***

Do kolejnego (mam nadzieję)...

6 komentarzy:

  1. Takie przywłaszczanie sobie dodatków jest po prostu karygodne! Robisz coś dla innych a potem spotykasz się z kradzieżą... Niedługo będzie trzeba wszędzie dodawać znak wodny i dodawać hasła :/
    Rozumiem twój ból związany z szablonami. Nie po to przeznacza się swój wolny czas na zamówienie by osoba zamawiająca tak po prostu to olała. Nie lubię też kiedy ktoś zamawia ten sam szablon na różnych blogach, kopiując wszystkie podpunkty w komentarzu i tylko zmieniając hasło jeśli takie jest. A potem mówi coś w stylu "nie wiedziałam, że przyjmiecie, dlatego na wszelki wypadek zamówiłam gdzie indziej, ale jak byście przyjęli to bym usunęła zamówienia z innych blogów..." Szkoda gadać >.<

    Przejdźmy do twoich pięknych prac. Jest mi trudno wybrać faworyta, bo każda praca jest inna i cudowna na swój własny sposób. Po głębszej analizie skłaniam się w stronę pierwszego nagłówka. Jest taki delikatny i ma fajną kompozycję <3
    Bardzo lubię twoje koloryzacje. Zawsze są takie nasycone i kolorowe <3 Jak będę uzupełniała moje graficzne zapasy to na pewno tutaj zajrzę.

    Pozdrawiam i życzę dużo weny kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Tragedia z tymi ludźmi....
    co do prac wszystkie są świetne, choć moje ♥ skradł pierwszy nagłówek jest genialny! Dodatkowo informuję, że pobieram tekstury i jedną koloryzację, teraz jak wróciłam do grafiki trzeba na czymś pracować :D

    Pozdrawiam i dużo weny życzę

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna grafika! nie trać wiary w ludzi, jesteśmy tu my - Ci uczciwi! ja zawsze sprawdzam co jakiś czas czy nie dodałaś czegoś nowego i cieszę się, że to robię! mega prace! czekam na więcej

    OdpowiedzUsuń
  4. Ohmygodness! Pierwsza sygnatura to cudeńko! Przyznam szczerze, że tęskniłam za gifowymi tworami ♥
    Niestety. Teraz rzeczywiście wiele nie można oczekiwać, ale rzadkością jest żeby osoba, która zamówiła szablon się nie odezwała, no ale przychodzi taki moment kiedy rzeczywiście ktoś nawet nie skomentuje. No i z tym przywłaszczaniem też sprawa powszechna. Wydaje mi się częściej zdarza się sytuacja z zamawiającymi :c
    Co do grafiki niżej - piękne nagłówki, moim faworytem jest pierwszy, bo lubię takie połączenia kolorystyczne :D Tak samo ostatni, świetny! Lubię taki klimat :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace są obłędne! Uwielbiam księżycową animację na pierwszej sygnaturce <3 Wszystkie nagłówki prezentują się niesamowicie - jak zwykle super układy,kolory, panujący na nich dynamizm. Najbardziej chyba dwa ostatnie mnie zauroczyły.

    Na szczęście ja jeszcze nie znalazłam się w takiej sytuacji, ale mogę sobie wyobrazić, jak się wtedy poczułaś. Nie rozumiem też, na co takie osoby głównie liczą, kradnąc prace innych... a właściwie jakimi motywami się kierują. Podnieść swoją samoocenę w komputerowym świecie? Kompletnie bez sensu.

    Pozdrawiam i ślę uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. To smutne, ale niestety nie jesteśmy w stanie zapanować nad takimi kradzieżami. Tylko się zastanawiam, po co? Przecież robienie grafiki to wieczne udoskonalanie się, a przywłaszczanie sobie takich prac do niczego nie prowadzi ...
    Co do prac, jak zwykle tekstury zachwycają! Robisz chyba najładniejsze tekstury ever!
    + pierwszy i ostatni nagłówek to złotka :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń