24 kwi 2019

66. Sweet but a psycho

Hej! Przybywam dziś do was z kolejnym postem. Nie wiem jak to jest, że zdaje się że nie mam kompletnie czasu, ale na grafikę zawsze jakiś znajdę. Oczywiście jeśli jest wena, bo jeśli jej nie ma to nawet ogrom wolnego czasu nic nie da. 
Nie wiem jak wy, ale ja już się nie mogę doczekać weekendu majowego (pomimo że czeka mnie pisanie pracy). Ale on już zaraz przed nami. Mam nadzieję, że znajdę też chwilę albo dwie na grafikę, bo wykruszyły mi się już moje zapasy dodatków i dobrze byłoby coś wykonać. Trzymajcie kciuki!
Przygotowałam dziś dużo sygnaturek, dwa blendy, dwie paczki dużych tekstur i dwie koloryzacje. 

***
***
***
Przeglądasz? Zostaw komentarz! 
Do kolejnego kochani <3

7 komentarzy:

  1. Sygnatury 1,3,5 GENIALNE!! Bardzo mi sie podobaja
    Reszta prac oczywiscie tez sa swietne
    Pozdrawiam
    Andro- Wyspa Twórczości

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsza sygnaturka od razu przykuła moją uwagę na dłużej - majstersztyk! Moim faworytem z tej notki jest również czwarta sygnaturka ze względu na śliczne kolorki i ciekawą kompozycję :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne prace:) Moim faworytami jest druga sygnaturka i pierwszy nagłówek <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze jak zaglądam do Cb to jestem załamana bo widzę jak moje prace są straszne w porównaniu do tych twoich. Zawsze jestem pod mega wrażeniem, Uwielbiam kolorki w twoich pracach.
    3 oraz 4 sygnaturka to moje faworyty są prześliczne ♥
    ale podziwiam za sygnaturki gifowe - są świetne mi brakuje zawsze siły do nich bo zawsze coś nie wychodzi -.-
    Pobieram kolorki i czekam na kolejny pościk ~

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nie tylko Ty czekasz na weekend majowy. Ja go po prostu pragnę żeby odetchnąć :D Co do moich faworytów to aś nimi ostatnia sygnaturka - boska kompozycja, koloryzacja! Zawsze Twoje dodatki cieszą moje oko, widać dopracowanie i doświadczenie, tylko pogratulować. Koloryzacje obie przepiękne.
    Nie ukrywam, że przez Ciebie łapię doła xd Zawsze gdy tu wchodzę porównuje Twoje przecudowne prace do swoich.
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny post :**

    OdpowiedzUsuń