1 maj 2019

67. Don't Rain on my Parade

Cześć kochani. Jak miło widzieć tyle komentarzy pod poprzednim postem! Bardzo lubię kiedy tu zaglądacie.
Jak wam mija weekend majowy? Mój nie jest w sumie do końca taki wolny, ponieważ pracuje i w wolnych chwilach pisze pracę. No i jak za chwilę będziecie mogli zaobserwować, zdarzało mi się też robić inne rzeczy :').
 Dzisiejszy post jest taki troszkę nietypowy. Mam dziś dla was same sygnaturki. Wszystkie są zamówieniami, które zrealizowałam na Shadowplay.
I w odpowiedzi do zamówienia, które dostałam pod poprzednim postem - nie wykonuję okładek na Wattpad :)

To tyle na dziś. Trzymajcie się <3

2 komentarze:

  1. Mnie osobiście mija na naprzemiennej nauce do matury i zbijaniu czasu, bo już mam serdecznie dosyć wkuwania i coraz trudniej mi się mobilizować. Tiaaa, i to tuż przed maturą. xd
    Uwielbiam Twoje sygnatury z gifem, bo są bardzo dopracowane, gif jest estetycznie wycięty i dopasowany do otoczenia na pracy.
    Oprócz pierwszej również trzecia według mnie zasługuje na wyróżnienie. Ciekawie wkomponowałaś napis w równie ciekawą koncepcję układu i kompozycji. Chciałabym umieć tak ładnie wtapiać postacie w kolorowe tło jak ty to robisz :D

    Pozdrawiam cieplutko i oby wena cię nie opuszczała! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wszystkie sygnatury wyglądają świetnie!
    Co do planów majówkowych też bardzo pracowicie a chciałoby się jakiegoś grilla zrobić...
    Pozdrawiam!
    Andro- Wyspa Twórczości

    OdpowiedzUsuń