8 maj 2019

68. Just Dream

ERENAE
Hej kochani! Dziś w powiększonym składzie - przybywamy razem z Sezam. Co tam u was? Ja nie mogę się zebrać do pisania pracy - wszystko jest lepsze i ciekawsze. A czasu co raz mniej... 
Przygotowałam na dziś prace i dodatki w systemie podwójnym. Mam nadzieję, że coś przypadnie Wam do gustu :)


***
***
***
***


Sezam
Cześć kochani. Wiem, że mnie dawno nie było, ale dawno też nie miałam takiego urwania głowy. Codzienne nadgodziny i noce w książkach? Nie ma sprawy! 
Ale żeby kompletnie nie zwariować pozwoliłam sobie zrobić k i l k a rzeczy.

 ***

Mam nadzieję, że do szybkiego powrotu!

1 komentarz:

  1. Coś przypadnie Wam do gustu...co? :D Prace są niesamowite i nigdy nie przestaniecie mnie zadziwia!
    Wszystkie bannery, gygnaturki, dodatki i wgl. podbijają moje serce. Aż napadła mnie inspiracja ^^
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na kolejny pościk!

    OdpowiedzUsuń