1 cze 2019

69. The world is fucked up

Witajcie. Przybywam w kolejnym poście. To że ten post się tu pojawia to praktycznie cud. Na uczelni mam teraz taką jazdę, że mam dość wszystkiego. I nie, nie mam na myśli tylko zwykłego zakończenia semestru i wszystkich zaliczeń z tym związanych. Otóż, mając miesiąc do obrony okazało się, że muszę pisać moją pracę od nowa! Tak, dobrze czytacie. Od samiusieńkiego początku. Dlaczego? Z powodu braku kompetencji mojej poprzedniej promotorki. Nie będę wchodziła w szczegóły, ale okazało się że kobieta podała mi zły temat pracy jako ten ostatecznie zatwierdzony i dwa: kompletnie źle pokierowała jeśli chodzi o to co licencjat ma zawierać. W związku z tym, że cały czas przedłużała zwolnienie to dostaliśmy nowych promotorów i wtedy wszystko wyszło... Tak, nie tylko ja mam taką sytuację - łącznie jakieś 10 osób z mojej grupy. Fajnie, nie? Uczelnia oczywiście jak zwykle "rozłożyła ręce" i stwierdziła że mamy jeszcze przecież AŻ miesiąc na napisanie prac. W związku z tym wszystkim nie miałam ostatnio zupełnie czasu na grafikę, ale dziś w ramach chwili przerwy od pisania i nauki do zaliczeń, zrobiłam blend i set ikon i dzięki temu miałam wystarczająco rzeczy żeby ten post powstał.
Jeśli dotrwaliście ze mną do tego momentu, to szacun. W poście znajdziecie kilka prac i trochę dodatków. Mam nadzieję, że coś wam się spodoba i przyda :)


***
***
***
Do kolejnej notki misie xo

2 komentarze:

  1. Hejka ^^
    Nie mogę uwierzyć w twoją sytuację, przecież to jest masakra. Ja bym się kompletnie załamała... No ale nie raz miałam podobny problem z projektami semestralnymi, więc coż... np. nauczyciel, które każe nam robić po 5 zdj, jako projekt nie ocenia ich czy są zrobione dobrze pod względem technicznym tylko jak bardzo mu się dany projekt podoba i to mnie tak denerwuje UGHH
    Wracając na milsze tematy xd Bardzo podoba mi się sygnaturka, ikonki są piękne, no i do moich faworytów zdecydowanie należy drugi nagłówek ^^
    Zawinęłam dla siebie kolorki i teksturki :D
    Pozdrawiam milutko ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejo
    Współczuje pisania tego ponownie...jak ja sie ciesze że nie szłam na studia a robiłam inne szkoly itd...
    Co do prac są świetne, ciekawe ikony i ten ruchomy nagłówek normalnie sztos!
    Pobieram koloryzacje
    Życzę powodzenia z licencjatem
    Pozdrawiam
    Andro- Wyspa Twórczości

    OdpowiedzUsuń