12 cze 2019

70. That's what you get

Hej kochani! Co tam u Was? Macie już wakacje czy jeszcze jakieś zaliczenia przed wami?
Ja dziś zaliczyłam ostatni egzamin z hiszpańskiego i oficjalnie skończyłam swoją naukę z poziomem B2. Jeszcze zostały mi dosłownie drobnostki do pozaliczania i (niestety) pisanie pracy i obrona w drugim terminie. Przez zaliczenia nie wyrobiłam się z napisaniem wszystkiego od nowa do pierwszego terminu. Ale mam nadzieję, że teraz będzie już tylko lepiej.
W dzisiejszym poście znajdziecie prace wykonane na wyzwania na Shadowplay i header na zamówienie też na SP. Dodatkowo dwie paczki tekstur, które zrobiłam dzisiaj :)


***
***
***
Do kolejnego :)

4 komentarze:

  1. powodzenia z pisaniem pracy, oby wszystko poszło ci jak najlepiej. Nie wiem, jakim cudem robisz takie piękne bannery, osobiście nigdy nie umiałam dostosować się do tego wymiaru. Kradnę tekstury i dodatki z paru poprzednich notek i mocno ściskam :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam ja ostatnio wolałam uśmiercić się jako Rockmenowa .A i tak miałam zastuj z grafiką jak urzędniczka z Urzędu pracy powiedziała mi ,że jestem mało zróżnicowaną osobą ,a dopiero po mojej minie ,która musiał być nieźle stresująca dodała ,że w pozytywnym sensie.Szczerze Byłam wkurzona ,gdyż nie po to z buta szłam 2 km w pełnym słońcu ,a nawet wyszłam 2 godziny wcześniej by tylko usłszeć taki tekst.Serio miałam ochotę wyjść i to z przytupem.Gdy okazało się ,że przysłam jedynie po wyniki testu ,które nic mi tak nie dają .Najgorsze jest to ,że jak znajdę pracę to pewnie i tak sobie przypną łatkę ,że pomogły .Tak miałam ostatnio ,gdy zadzwoniły do pani z kadr by zmienić mi umowę na okres próbny na staż ,a naprawdę nie wiele mi to pomogło.Mimo to pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nick: Zwiastun śmierci
    Kontakt: hollandkelley@gmail.com
    Hasło: Z.I.
    Adres bloga: https://krzyk-banshee.blogspot.com
    Ogólna koncepcja:
    -Układ szablonu: zamknięty, prawokolumnowy
    -Postacie na szablonie: Holland Roden i Rayan Kelley
    -Preferowana kolorystyka: czarno-miętowy
    -Napis: Krzycz. Lydia krzycz.
    -Inne: prosiłabym aby szablon był utrzymany w mrocznym tonie. Co do zdjęć aktorów, to prosiłabym aby Lydia była ukazana jako Banshee (jak krzyczy) a Jordan żeby trzymał pistolet. Chciałabym też żeby jeśli znajdziesz aby na nagłówku pojawił się tablica z napisem rezerwat w Beacon Hills i komisariat szeryfa w Beacon Hills.

    Na koniec dodam, że jestem w trakcie pisania epilogu, więc nie musisz się obawiać, że usunę bloga :)) Pozdrawiam serdecznie i mam nadzieje, że przyjmiesz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero teraz zauważyłam, że mam błąd w adresie email. Bardzo cię przepraszam!
      Prawidłowy kontakt to: hollandkelley9@gmail.com

      Usuń