14 lip 2019

72. My Own World

Cześć kochani. Dawno mnie tutaj nie było. Ostatnio wszystko u mnie kręciło się wokół licencjatu. Na całe szczęście udało mi się już go skończyć, jest teraz w trakcie oceny i już niedługo przede mną obrona.
A tak przechodząc już do miłych rzeczy... W wolnych chwilach udało mi się wykonać kilka prac na wyzwania na Shadowplay i właśnie dziś tu z nimi przychodzę. Są ikonki, sygnatury, bannerek i blendy. Dodatkowo paczka simple textures i koloryzacja. Mam nadzieję, że prace się Wam spodobają.


***
***
***
***
***
***
Do kolejnego xo

3 komentarze:

  1. Prześliczne, w jaskrawych kolorach ikonki, a jeszcze piękniejsze sygnaturki! Trudno mi się zdecydować, ale trzecia i czwarta są moimi faworytami ze względu na ich kolorystykę i hipnotyzujący urok :D
    Dwa nagłówki w prawej kolumnie mają niebanalny układ (zresztą pewnie jak większość twoich prac), perfekcyjnie wkomponowane w całość napisy i patterny :D

    Pozdrawiam cieplutko ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne prace! Jeśli chodzi o koloryzacja to ja wolę je spokojniejsze, ale tutaj naprawdę pasują i pięknie się zgrywają. Moimi faworytami są 2 pierwsze nagłówki oraz 2 sygnaturka <3 Trzymam kciuki za obronę ^^
    Pozdrawiam i czekam na kolejny post.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mnie znowu dawno tu nie było, a raczej dawno nie komentowałam! Wstyd!
    Twoje prace jak zawsze zwalają z nóg, no naprawdę są prześliczne ♥
    Ikonki to mistrzostwo <3 Banner równiez mi się podoba sygnaturki idealne jednak najbardziej mój wzrok przyciąga 4 <3 boskie kolorki♥
    Z nagłówków to 2 i 4 ale 4 chyba już na da Ci wspominałam że mi się podoba
    Z chęcią pobieram koloryzacje
    Czekam na kolejny post♥

    OdpowiedzUsuń