27 lip 2019

73. My Strange Addiction

Hej kochani! Jestem już po obronie i bardzo mnie to cieszy. W końcu mam swoje upragnione wakacje! Tak bardzo tego potrzebowałam. Na początku ciężko mi było uwierzyć w to, że to wszystko już za mną i naprawdę będę miała w końcu trochę czasu dla siebie. 
Przybywam dziś z kolejnym postem, w którym mam dla was same prace - jakoś ostatnio nie miałam ochoty robić dodatków. Ale ogólnie rzecz biorąc to prace z tego posta mi się podobają i mam nadzieję, że wam też. 
Jeśli ktoś z was miałby ochotę na jakąś graficzną współprace to zapraszam do kontaktu przez maila bądź GG. Już dawno nie robiłam współprac więc chętnie do tego wrócę.


***
***
***
(from b&w to color)

1 komentarz:

  1. Jejkuu! Jakie cudne prace <33 Czy jest możliwość abyś przesłała mi plik psd z 1 i ostatniej sygnaturki oraz z 1 nagłówka na maila: natalia.pas022@gmail.com? Byłabym ogromnie wdzięczna. Jestem także chętna na współpracę, ale niestety nie pamiętam Twojego e-mailu :(

    Co do samych prac to moim faworytem są te o których wspomniałam wyżej. Naprawdę kawał dobrej roboty. Uwielbiam takie cudeńka, są dla mnie mega inspirujące.
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny pościk ^^

    OdpowiedzUsuń