8 sie 2019

74. Colour Me In

Hey! Co tam u was? Ja sobie odpoczywam, korzystając z wolnych dni. Ahh, wcale nie chce wracać do rzeczywistości. Tak mi dobrze, naprawdę. Ale niestety, wrzesień będzie powrotem do pracy. Mam nadzieję, że mimo to będę miała czas na prowadzenie tego bloga. Jakoś tak się już do niego przyzwyczaiłam... W sumie to podejrzewam, że nawet jeśli tu bym nic nie dodawała to i tak z grafiki bym nie zrezygnowała i raz na jakiś czas coś by się pojawiało. Ale może tak jak w poprzednim roku uda mi się dodawać przynajmniej dwa posty na miesiąc (czasami były nawet trzy!).
Dziękuję Follow The Dream i oreuis za współprace (7 i 8 blend) - było mi bardzo miło.



(7 to współpraca z FollowTD, 8 z oreuis)
***
Tutorial jest po angielsku.

6 komentarzy:

  1. Aj dobrze jest odpoczywać ;) Mnie złapało jakieś zatrucie, więc też pierwsze dni spędziłam w łóżku.
    Jeśli chodzi o pracę to ja jak zawsze jestem zachwycona!
    5 nagłówek jest BOSKI! Nie mogę się na niego napatrzeć. Delikatna koloryzacja, stocki są idalnie ułożone.
    Naprawdę podziwiam Cię i po prostu TEACH ME MASTER!
    Jestem dumna z naszych współprac, mówiąc nieskromnie :D Współpraca z Oreuis wyszła też prześlicznie.
    Pozdrawiam cieplutko i czekam na kolejny post :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodam, że piękny nowy szablonik, a nagłówek boski!

      Usuń
  2. Jaki śliczny szablon główny! Bardzo podoba mi się przejście nagłówka w kolumnę główną. Niby otwarty a niby zamknięty, to prostu śliczny ♥
    Prace jak zwykle piękne. Cudownie dokończyłaś bazę ode mnie, jestem zauroczona. Mój faworyt to 5 nagłówek. Bardzo mi się podobają kolorki i kompozycja <3
    Pozdrawiam i życzę weny oraz odpoczynku <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej:) Piękne prace,ciężko mi wybrać faworyt ♥ Nie mogę się napatrzeć na ten 5 nagłówek ma śliczną kolorystykę.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pobrałam od ciebie każdą możliwą paczuszkę z prostymi teksturami i paczkę tekstur "Passed" :)

    OdpowiedzUsuń