26 sie 2019

75. Here and Now

(c) oreuis & Erenae
Hej miśki. Ostatnio graficznie moja wena leży. Tzn. mam często bardzo duże trudności z wykonaniem czegokolwiek, bo mi nie idzie. Chyba, że jestem meeeega uparta i próbuję do skutku, to czasami coś tam zapisze zamiast od razu wyrzucać. Także za ciekawie to nie jest. Ale tak to już ze mną bywa, że jak faktycznie mam w końcu czas na grafikę to weny brak.
W ogóle ostatnio się zorientowałam, że blog 1 sierpnia miał swoje trzecie urodziny. Byłam wtedy w rozjazdach, a wcześniej miałam obronę i chyba tak mnie pochłonęła, że kompletnie o nich zapomniałam.
W poście dziś nie jest bardzo mało, bo zbierałam wszystko przez dłuższy czas. 


***
***
***
To na tyle xo

3 komentarze:

  1. Brak weny?! Jeśli takie cudeńka powstają z brakiem weny to boję się pomyśleć co będzie jak dostaniesz przypływu pomysłów :D
    1 sygnaturka: zakochana jestem w koloryzacji, bardzo lubię takie stonowane, przygaszone efekty <3
    2 sygnaturka: ta kompozycja, koloryzacja, wszystko ze sobą gra i wygląda cudnie,
    3 sygnaturka: klasa sama w sobie, bardzo lubie elementy 'ruszajace się'.
    Jeśli chodzi o nagłóweki to ja jestem zachwycona Twoimi kompozycjami i jeśli chodzi o ten rodzaj grafiki to dla mnei jesteś w tym M I S T R Z Y N I Ą! <3
    Zachwycona jestem texturami: powiedz jak Ty je robisz? :)
    Pozdrawiam ciepło i życzę weny ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak ja zawsze podziwiam prace z animacjami ... w życiu zrobiłam tylko jedną i tyle z tym było roboty, że aż mi się odechciewa :)
    Nagłówki są boskie, aż nie wiem który wybrać. Tekstury też piękne <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie zdałam sobie sprawę, że nie da się spojrzeć na twoją pracę i powiedzieć, że "hm, no, to praca jest słabsza". Po prostu się nie da. Nawet jak nie masz weny to tworzysz istne cuda. Przez chwilę musiałam się zastanowić która praca będzie moim faworytem, bo każda jest absolutnie cudowna. I o dziwo moim faworytem okazała się najbardziej kolorowa praca w tym poście. O dziwo, bo ja uwielbiam mrok, ciemne prace, które są takie tajemnicze. Może dlatego ta kolorowa tak mi się wybiła. Jest unikatowa, wręcz tryska radością poprzez kolory i mimo że trochę wali po oczach, nie umiem przestać na nią patrzeć <3
    Z tego wzglęgu wzięło mnie na kolorowe teksturki, więc kradnę drugą paczuszkę.
    Pozdrawiam cieplutko <3,
    Elmo

    OdpowiedzUsuń