9 paź 2019

80. Kłam.

Hej! Przybywam dziś z kolejnym postem. Co tam u Was? Ja ostatnio tak bardzo chcę coś zrobić w Photoshopie, a jak przychodzi co do czego to nic mi nie chce wyjść. Ale staram się próbować do skutku. Mam nadzieję, że po pracach tego nie widać (nadzieja umiera w końcu ostatnia, nie?).
Wyczerpałam już nawet swoje zapasy dodatków i aktualnie nie bardzo mam na jakieś nowe wenę, więc nie wiem kiedy zrobię coś nowego. Dzisiejsze simple textures to już ostatnie z folderu. Ale z drugiej strony, korzystając z tego że wyczerpałam zapasy - może macie jakieś konkretne sugestie? Piszcie koniecznie!


***
***
***

Do kolejnego xo

3 komentarze:

  1. Hejka!
    (Dzisiaj będzie krócej, bo jestem na telefonie na którym nie znoszę pisać długich wypowiedzi).
    Prace są tak samo fantastyczne jak zawsze, tobie nawet jak "nie wychodzi", to tworzysz cuda.
    Sygnaturka otwierająca post to dla mnie absolutny hit <3 mogę na nipą patrzeć dwóch stron! Czadowa jest.
    Ciężko wybrac faworyta z nagłówków, bo każdy ma cos w sobie. Ale chyba ten z Carą podbił moje serduszko najbardziej. Kolorystyka jest prześwietna i się w niej zakochałam.
    Ach, jeszcze ikonki! Tu faworytów nie będę wybierać, bo i prostota, i bardziej artystyczny styl mnie urzekł.

    A teraz wracam do robienia szkiców, trzeba sobie wyrobić rękę xd

    Pozdrawiam cię cieplkutko <3
    Elmo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten pierwszy jasny header jest tak piękny jenyy, jak ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. This is really nice. Especially the Bella Thorne one.

    OdpowiedzUsuń