29 wrz 2019

79. Tobie

(c) moja
Cześć i czołem. Wpadam dziś na chwilę wrzucić prace, które ostatnio wykonałam. Ostatnio odczuwałam chwilowy brak weny, ale chyba w końcu do mnie wróciła. A przynajmniej zachciało mi się znowu coś tworzyć, a to już sukces. Może to za sprawą nowego albumu Afromental, który ostatnio leci w moich słuchawkach. 
Co u mnie? Zostałam moderatorem na Shadowplay. Już od jakiegoś czasu praktycznie wszystkie moje prace, które pojawiały się w postach były właśnie z wyzwań albo próśb z SP. Jakoś tak się wkręciłam, że zdecydowałam się zgłosić na moda. Jeśli szukacie fajnego miejsca gdzie można się zainspirować i rzucić sobie jakieś wyzwanie to śmiało dołączajcie do zabawy.
A teraz graficzna część posta...


***
***
Do następnego kochani xo

2 komentarze:

  1. Dzień dobry! Chciałabym poinformować, że pobrałam szablon nr 49 na bloga: https://dwa-tygodnie-na-milosc.blogspot.com
    Życzę ci miłego weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! Przepiękne prace, zwłaszcza ikonki, istne cudo, naprawdę! Pierwszy i trzeci blend też skradły moje serducho.
    Pobrałam teksturki
    Pozdrawiam cieplutko,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń