20 wrz 2019

78. Memories Keep You Near

Hej kochani. Co tam u Was? U mnie w sumie zbyt wiele się nie działo. Korzystam z ostatnich chwil wytchnienia i wolności. Materiały na notkę zbierałam już jakiś czas. Są to głównie zamówienia oraz prace, które wykonałam na potrzeby urodzinowego eventu na Shadowplay. Swoją drogą powiem wam, że te forum graficzne jest naprawdę super i dzięki niemu poznałam nowych ludzi z różnych zakątków świata, którzy tak jak ja mają bzika na punkcie tworzenia.
Zapraszam Was do graficznej części postu. Jeśli macie jakieś sugestie co do prac czy dodatków to piszcie - zawsze chętnie wezmę je pod uwagę.



***
***
***
***

4 komentarze:

  1. Witam o tej cudownej godzinie :D

    Z nudów klikałam sobie w linki do blogów graficznych, kliknęłam w twój i patrzę, nowy post. Ale się zajarałam, że rozwieję jakoś nudę i sobie popiszę cokolwiek. Och, no może nie cokolwiek, no ale w każdym razie sobie popiszę.

    Co u mnie? U mnie też ostatnie chwile wolności. Boję się jak jasna cholera, bo jadę na studia do innego miasta. Przynajmniej na kierunek jaki chciałam. Ale i tak stresik jest. A jeszcze mój uniwerek to po prostu mistrz informacyjny i czytelność ich strony to woła o pomstę do nieba czy gdziekolwiek. Nie wiem o której i gdzie mam być. Dobrze, że przynajmniej wiem, którego dnia. Ajaja, będzie zabawnie, nie ma co :D

    No ale przejdźmy do spraw ważniejszych, do cudeniek z posta <3

    Od razu jak zobaczyłam pierwszą sygnaturę(nie tą na powitanie, tą niżej), to już umarłam z zachwytu. Jakie to jest piękne. Kolorystykę kocham całym moim serduszkiem <3

    W drugiej sygnaturze przyciąga mnie ten pomarańcz. Jest taki cudownie intensywny. Do tego cała sygnaturka ma ciekawy układ. Bardzo lubię jak modelki na nagłówku...hm, siedzą(nie wiem jak to inaczej nazwać) na napisie (albo na jakimś kwadracie, no w każdym razie na czymś siedzą).

    W trzeciej sygnaturze zaś urzekła mnie ta delikatność. Tu akurat kolorki aż tak mnie nie przekonują, ale się nie przejmuj, jeśli chodzi o kolor zielony, jestem bardzo wybredna. Testowałam ostatnio akwarele i przy każdym kolorze się zachwycałam, a przy zielonym byłam bardzo sceptyczna. Czyli po prostu tak mam XD

    Banerek jest świetny. Styl napis, który absolutnie uwielbiam. Ciekawa kompozycja.

    No i jak zwykle nagłówki są moimi faworytami. Jestem pewna, że kiedyś napisałam, że zrobię sobie kiedyś folder z nimi i będę je przeglądać, jak będę chciała się pozachwycać. Podtrzymuję to zdanie XD

    Pierwszy nagłówek widziałam już na deviantarcie i już byłam totalnie zachwycona i wiedziałam, że szybuje się pościk. Bardzo urzekła mnie kompozycja i napis zrobiony prostą czcionką. Zwykle na nagłówki daje się jakieś fikuśne napisy, które ledwo da się przeczytać, ale są ładne, więc miła odmiana :D

    Okay, następny nagłówek i znowu się powtórzę. Kompozycja genialna <3 Okay, ustalmy po prostu, ze jesteś mistrzem kompozycji i nie będę musiała ci tego już powtarzać.(chociaż kiedyś pewnie jeszcze powtórzę, żeby ci o tym przypomnieć). Jak patrzę na ten nagłówek, to myślę sobie o spokoju i że do takiego domku na pustkowiu chciałabym się wybrać chociaż na jeden dzień i nie myśleć o niczym. Czyli nie dość, że nagłówek jest prześliczny, to jeszcze sprawia, że mam mile myśli. To już jest sztuka :D

    No i kolejny nagłówek i znowu będę chwalić, że genialne, ze cudo. No nie znam twojego słabego nagłówka, wszystkie są cudowne. Ten jest bardzo klimatyczny. I przypomina mi o tym, ze już za niedługo Halloween. Dobrze, bo nie czuję, że zbliża się jesień przez to, ze nie poszłam we wrześniu do szkoły XD

    Ostatni nagłówek skojarzył mi się w jakiś sposób z dumą i uprzedzeniem. Pojęcia nie mam dlaczego, bo po przeczytaniu pierwszego rozdziału rzuciłam tą książkę precz(może nie doceniam wartości tego klasyku, no trudno xd). Na szczęście moje skojarzenie nie wpływa negatywnie na twój nagłówek, bo jest on(oczywiście) prześliczny. Bardzo mi się podoba modelka w jednej z literek, bardzo ciekawy pomysł.

    Rozpisałam się jak głupia, ale ja tam się cieszę jak widzę dłuższy komentarz, więc liczę na to, że też się ucieszysz.

    Pozdrawiam
    cieplutko, bo na dworze coraz zimnej!

    Elmo

    PS. Kradnę wszystkie paczuszki z posta

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry wieczór! Chciałabym poinformować, że pobrałam szablon: https://i.imgur.com/0rdeDum.png na bloga: https://cute-thief.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Chciałam poinformować,że pobieram drugą sygnaturkę
    z notki nr 75.Natomiast z tej moim faworytem jest pierwszy nagłówek
    oraz sygnaturka z początku.Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adres do Twojego bloga dodałam do zakładki "kredyty."

      Usuń