8 wrz 2019

77. Show me the way

Hej kochani! Dziś przybywam w lepszym nastroju. Wena wróciła i ogólnie prace robiło mi się teraz z przyjemnością i łatwością (graficy, którym kiedykolwiek brakowało weny zrozumieją jaką łatwość i lekkość w robieniu pracy się odczuwa kiedy wena w końcu powraca). Mam dziś trochę grafiki, ale przybywam też z dodatkami. W ogóle ostatnio zaczęłam bawić się w rysowanie simple textures i całkiem jestem zadowolona z efektów. Kilka takich tworów zostało dołączonych do poprzedniej paczki simplesów i do paczki dla obserwatorów z dzisiejszego posta. Dziś też narysowałam kilka - jak zrobię więcej to na pewno je dodam. Nie przedłużam i zapraszam do graficznej części dzisiejszego posta.


***
***
(1 i 2 blend to współprace z RavenOrlov)
***
***
***
Do kolejnego xo

4 komentarze:

  1. Ja aktualnie niestety bardzo mocno odczuwam brak weny. Za to prawie całe lato szalałam troszkę z grafika i robiłam jak szalona, więc pewnie to takie chwilowe wypalenie :/
    Twoje tekstury zawsze mnie rozwalają ... są przepiękne i pobieram oczywiście :*
    Poza dodatkami jestem zachwycona nagłówkami, szczególnie 1 i 3.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka naklejka!

    Wybacz mi, że przybywam z opóźnieniem, post widziałam wcześniej, ale nurtowała mnie jedna sprawa i chciałam coś sprawdzić(wytłumaczę pod koniec), a nie miałam jak tego zrobić i dopiero teraz do tego usiadłam. Koniec tłumaczeń, przejdźmy już do chwalenia cudeniek z posta :D

    Obie sygnatury są cudowne, ale mimo wszystko ta druga bardziej zwróciła moją uwagę. A napis to w niej wymiata, uwielbiam takie(a nie umiem ich robić, smuteg).

    Bannerki oczywiście też cieszą oko, ale tu znowu, to ten drugi zwrócił bardziej moją uwagę. Bardzo podoba mi się układ tej pracy.

    I moje faworyty posta - nagłóweczki <3 każdy jest absolutnie cudowny. No i tu już faworyta nie wybiorę, bo każdy ma w sobie coś unikalnego, co przyciąga wzrok(swoją drogą, propsiki za żółty w nagłówkach, żółty to kolor zło, no czyste zło). Zawsze jestem zachwycona twoimi nagłówkami. Chyba sobie zrobię specjalny folder z nimi i jak będę się chciała pozachwycać, to będę go sobie scrollować XD

    Została nam kolorowanka. To czas by wrócić do nurtowanej mnie sprawy. Czemu mnie nurtowała? Ponieważ jak tylko na nią spojrzałam, to pomyślałam o lalce. Ponieważ pokolorowana postać... nie wiem, jak to inaczej określić, ale wydaje się bardzo plastikowa. Nie wiem, może taki miał być efekt i sprawdzałam na marne(chociaż w sumie nie, bo wyczaiłam sobie fajny sposób na te kolorowanki XD). Skóra tej dziewczyny na kolorowance jest bardzo jednolita, co mi niestety przeszkadza. Skóra ludzka niestety nie ma jednego odcienia na sobie. W mojej małej palecie kredek odcieni do skóry mam kolory brązowe, jaśniutki żółciutki, podchodzący pod biel i... różowy.
    Żeby nie mówić głupot, własnie sprawdzałam, czy może jak dodam różu, to będzie to inaczej wyglądać. Nie podsyłam jednak efektu, bo nie chcę, żeby moja sugestia miała zły wydźwięk. Chyba, że będziesz zainteresowana.
    Przy takim kolorowaniu pomocne mi były zdjęcia referencyjne z odcieniami skóry, żebym widziała tony i jaki kolor jeszcze powinnam dodać. >Przykładowa refka<<
    Myślę, że po dodaniu różowego nasza pani ze zdjęcia, wyglądałaby na bardziej żywa niż plastikową, więc kończąc już swój wywód, sugerowałabym dodanie różu na polikach, na nosie i na powiekach.

    Mam nadzieję, że nie odebrałaś moich słów negatywnie, bo nie taki miałam zamiar, żeby cię skrytykować, tylko coś zasugerować.

    A, właśnie. Jestem ciekawa, bo na wstępie posta wyczytałam, że rysujesz tekstury. Ale, że jak konkretnie? Szkicujesz, robisz na tablecie graficznym? Zaintrygowało mnie to i jestem ciekawa szczegółów.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Elmo.

    PS. Kradnę paczuszkę na 1000 obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć,
    Prace są przepiękne. Ja nigdy nie mogę oderwać wzroku od Twoich prac. Jeśli chodzi o moje faworyty to:
    •1 sygnaturka - urzekło mnie w niej prosty schemat, który jest uroczy, a praca ma swój fajny nastrój.
    • 3 nagłówek - Ja uwielbiam taki układ dodatków, stocków itd. Sama próbuję zawsze coś takiego uzyskać, ale mi nie wychodzi. Brawo!
    • W 1 bannerze jestem T O T A L N I E zakochana! <33 Podoba mi się w nim wszystko.
    Cała reszta prac wpasowuj.ę się w mój gust, zresztą ja zawsze. Fajnie, że wena do Ciebie wróciła. Jeśli chciałabyś współpracować jeszcze ze mną to napisz do mnie na e-mail: followthedream36@gmail.com
    Pozdrawiam ciepło i czekam na kolejny post ^^


    OdpowiedzUsuń
  4. Mój faworyt to blend numer 1. Jest po prostu cudowny! ♥
    Pobieram paczuszkę ♥

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń