27 gru 2019

87. First

 
Heeeej. Święta, święta i po świętach. Robocza wersja tego posta powstawała tak naprawdę przez cały grudzień, ale ostatecznie wrzucam go dopiero dziś, bo ostatnio byłam tak 'zalatana' z tworzeniem dodatków do kalendarza adwentowego i sygnaturek jako prezenty na SP, że jakoś tak zaniedbałam bloga. Ale mam nadzieję, że mi to wybaczycie, bo przychodzę dziś z dużą ilością sygnaturek i dodatków. 
Korzystając z okazji chcę wam także życzyć wszystkiego dobrego w nadchodzącym roku! Aby ten rok był lepszy niż poprzedni.


  
***
***

***
***
***

 Do kolejnego kochani!

3 komentarze:

  1. Witaj chciałabym zamówić szablon do mojego bloga :)
    Pani Black
    paniblack@interia.pl
    Pk
    https://bonajwazniejsijestesciewy-dramione.blogspot.com/
    ogólna koncepcja: dramione
    - układ szablonu: -
    - postacie na szablonie: główne postacie to Tom Felton i Emma Watson, gdzieś w tle mogą być blondynka z czarnoskórym mężczyną, Rupert Grint, jakiś niebezpieczny mężczyzna w skórzanej kurtce z czarnymi włosami i mężczyzna wyglądający na wrednego (ok 40l)
    preferowana kolorystyka: może być czerń, szarości i odrobina błysku (złoty lub rose gold)
    napis: "Bo najważniejsi jesteście Wy)
    Inne: Draco i Hermiona są już dorośli i prosiłabym o taką wersję tych postaci. Chciałabym żeby szablon wyglądał dość poważnie a obrazy były tłem za "kartką" z tekstem. Jeśli będzie to możliwe będę bardzo wdzięczna. :)
    Regulamin przeczytałam.
    Z góry dziękuję za pomoc.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak dawno mnie nie było na blogach że jestem mega w tyle z wszystkimi postami które się w ostatnim czasie pojawiły ale z tego co przeglądam wiele nie straciłam bo jedynie u Cb ciągle blog tętni życiem ♥ Cieszę się, że wciąż tu coś publikujesz ♥
    Sygnaturki są fenomenalne ♥ Każda z osobna mi się bardzo podoba, aż zerknę sb tutorial i spróbuję coś stworzyć bo tak dawno nie robiłam na bloga :(
    Pobieram kolorki bo prezentują się świetnie na podglądach, na teksturki również się skuszę bo trzeba jakoś uzupełnić zapasy dodatków po tak długiej przerwie.
    Dałaś mi przez te prace takiego kopa do stworzenia czegoś że chyba dziś wieczorkiem usiąde i coś zrobię.
    Jak pobiorę coś więcej dam znać.
    Na koniec życzę Ci Wszystkiego najlepszego w 2020 roku ♥
    Buziaki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! Chciałabym powiadomić o pobraniu szablonu nr 13 Red Sky na bloga https://kukielki-losu.blogspot.com :)
    Oraz spytać, czy nadal wykonujesz zamówienia na szablony?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń