26 sty 2020

88. Broken Down

Hej kochani! Coś mi się ostatnio ta moja systematyczność posypała. Ja wiem... Ostatnio jakoś brakowało mi motywacji żeby ten post dodać. Jakoś tak ten nowy rok graficznie nie zaczął się dla mnie najlepiej, bo odczuwałam pewne wypalenie. I to nie tak, że nie chciałam nic zrobić. Ja naprawdę próbowałam, ale nic mi nie wychodziło. Dopiero jakoś w przeciągu ostatnich dni powoli zaczęło mi przechodzić. Mimo wszystko staram się nie przesadzać z ilością prac i dać sobie czas, żeby zaraz znowu sobie takiego wypalenia nie zafundować. Większość prac jest jeszcze z grudnia, z ostatnich kilku dni są w sumie tylko ikonki, 2 ostatnie sygnatury, bannery i ostatni blend. 
Informuję też, że do odwołania nie przyjmuję żadnych zamówień.
I dziękuję za wszystkie komentarze jakie tu zostawiacie. Jest to budujące, ponieważ wydaje mi się że w blogspotowej grafikosferze jest nas coraz mniej i każdy odzew z waszej strony jest na wagę złota.
A teraz zapraszam do rozwinięcia.


***
    
***
***
***
***

Do kolejnego kochani <3

3 komentarze:

  1. Powiem tak, ja o swojej systematyczności nie wspomnę xd Też nie zachwyca, ale się staram jak mogę xd I tak w sumie też miałam ostatnio wypalenie, ale to może ze zmęczenia, bo jedyne co robiłam to wracałam ze szkoły i padałam na łóżko. No, ale zaczęły się ferie, więc mam dużo wolnego czasu na odsypianie i bycie produktywną XD
    Co do prac to większość widziałam już na DA, ale za każdym razem jak na nie patrzę to aż zalewa mnie miłość do twoich prac! <3 Muszę jednak przyznać, że z całego posta ikonki mnie powaliły! Sama muszę nad swoimi popracować jeszcze hahah
    No ale jakbyś odzyskała więcej weny to może jakaś współpraca hmmm? xd
    W każdym razie dużo relaksu i weny ci życzę
    Pozdrawiam milutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio to też nie bardzo mogę się zabrać za grafikę ,a nawet dziś zrobiłam czystkę na DA grup ,gdyż zauważyłam ,że praktycznie ostatnio nic nie robiła o tematyce OUAT czy innych fandomów. Zastanawiam się czy spadek bycia produktywną nie jest przez pogodę .U mnie na mieście mam wrażenie ,że nadal mamy jesień przez brak śniegu ,a zatem to jakoś nie pozwala mi się skupić zwłaszcza ,że dziś tylko padał deszcz ,a za oknem tak szaro ,ze wstawać się nie chciało. Co prawda ma się to zmienić od środy i być słońce ,ale szczerze wolałabym ,aby był śnieg albo niech już będzie wiosna .Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z robotą grafiki mam podobnie. 2020 zaczął się tragicznie i nawet nie myślę o grafice. Jak tylko przeglądam wyzwania w SP to nie mam do niczego weny. Jedynie koloryzacje jako tako mi wychodzą.
    Mój wzrok dzisiaj przyciągają bannerki. Są przepiękne!!!
    pobieram tekstury :)

    OdpowiedzUsuń