27 mar 2020

89. Rain In The Heart

Hej kochani. Jak tam się trzymacie? Co u Was? Ja tak jakoś tu zamilkłam na dwa miesiące... I to nie tak, że nie miałam czego dodawać - po prostu jakoś tak bardzo długo się do tego zbierałam. W sumie to nie wiem, co konkretnie na mnie wpłynęło... Jakiś taki blogowy leń mnie złapał. Może to też fakt, że na innych blogach nic się nie dzieje. Jestem aktywna bardziej na Shadowplay, bo tam nie brakuje innych aktywnych osób, cały czas coś się dzieje. W sumie nie planuję zamykać bloga, raz na jakiś czas coś się pojawi, bo prace wciąż robię.


***
***
***

***
***

4 komentarze:

  1. Ja jutro się wybieram do Poznania w sprawie pracy .A szczerze to mam nadzieję ją dostać bo marzy mi się choćby zakup tableta graficznego oraz powrót do żywych ,ponieważ mam wrażenie ,że siedząc w domu przymieramy .

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć kochana! Jak miło wrócić do grafiki. Już nie pamiętam kiedy miałam taki świeży powiew weny i chęci do zaglądania do czyichś blogów graficznych. Zrobiłaś postępy! Jakim cudem potrafisz zrobić aż taką ilość prac? Zawsze mnie to u Ciebie zadziwiało. Jak Ty to robisz powiesz mi! :D
    Wszystkie prace są przecudowne najbardziej podoba mi się 1 sygnatura, cudna kolorystyka, w 4 dodałabym coś jeszcze, bo trochę pusto się wydaje, 5 taka fajnie delikatna, 7 też genialna - przede wszystkim ładny napis!
    Ale następna przebija wszystko. Tak delikatna, a zarazem pełna wszystkiego, jest perfekcyjna. I ostatnia sygnatura mi się też bardzo podoba kompozycyjnie.
    W reszcie czegoś mi brakowało albo nie moja kolorystyka albo wydawało mi się, że troszkę za pusto ;)
    Bannery są strasznie dla mnie trudne, muszę mieć do nich flow inaczej wygląda komicznie. 3 jest kosmiczna naprawdę! Tak cudownie Ci wyszła. 4 też piękna kolorystyka.W 5 tylko nie moje połączenie kolorów ;) Reszta cudna, serio nie wiem, jak udaje Ci się zrobić tyle prac, Ty chyba non stop przy photoshopie siedzisz, wow. Ile zajmuje Ci tak mniej więcej jedna praca? Albo to ja robie je bardzo powoli :D
    W 1 nagłowku nie podoba mi się troszkę tło, jakoś mi nie pasuje, ale wiadomo kwestia gustu, a o gustach się nie dyskutuje ;). Ale napisów to ja Ci zawsze będę zazdrościć. 3 nagłówek zarąbisty!!!! Kocham go.
    Nie ja naprawdę już nie potrafię wymienić ich po kolei bo już wszystkie potem mi się podobają napisy koloryzacja, kompozycja. Zrobiłaś bardzo duże postępy w tym czasie, w którym mnie nie bylo. Tekstury wyśmienite!
    Czy tylko ja nie mam ochoty na robienie szablonów? Jakoś grafika mi bardziej podchodzi.




    PS Mogę zapytać co to za strona shadowplay? To coś na bazie jak kiedyś uczestniczyłam, Ty chyba też w war of beast? Tylko że to wersja tylko po ang? Fajne to? Bo mam chęć wrócić do grafiki i fajnie byłoby wykonywać jakieś wyzwania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinie! <3
      Tak, Shadowplay to takie forum graficzne tylko po angielsku. Są wyzwania - zarówno graficzne, pisemne jak i kodowanie. Są też rangi i promocje graficzne na wyższe poziomy. Możesz śmiało napisać do mnie prywatnie jeśli potrzebujesz więcej informacji :)
      Ja zdecydowanie polecam, tam jest bardzo dużo aktywnych grafików, cały czas coś się dzieje.

      Usuń
    2. Oki, na pewno napiszę, jak coś, bo widziałam, że strasznie dużo tam jest tych opcji. Zalogowałam się już wczoraj. Bardzo podobne do war of beasts, czy jakoś tak to było. Anusia to prowadziła swego czasu. Gdyby nie Ty nie pomyślałabym, że podobna strona gdzieś istnieje, a fajnie się bawiłam, bo jednak to totalnie inna bajka niż takie blogi. Tam zawsze się coś dzieje, więc bardzo dziękuje za napisanie krótko o tym, bo serio chyba nie znalazłabym tego w google o ile naszłoby mnie na szukanie takiego typu stron.
      Pozdrawiam!

      Usuń